Kunnen jullie wat voor me betekenen?

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views

• Tprikkel
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-01-2023
Hallo,

Ik ben nieuw hier bij tweakers forum dus ik weet niet zeker of de topic hier goed staat maar ik denk het wel.

Ik wil een nieuwe pc kopen voor ongeveer 900 euro (computer exclusief, speakers, toetsenboord en muis) maar ik kom er maar niet uit wat ik moet kiezen.
kunnen jullie misschien iets voor me bedenken wat ongeveer 800 euro kost en ik zou graag 4gb RAM willen hebben en een goede video kaart, ongeveer 500 gb HDD.

Computer word onderanderen voor gamen gebruikt.

Alvast bedankt,
Thomas

T&T Data Consultancy

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is iets wat je echt zelf kunt doen (en zelf ook moet doen). Begin eens bij de verschillende mogelijkheden in het Best Buy Guide topicoverzicht, en ga daarna zelf aan de slag :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:30
Dit: Best Buy Guide topicoverzicht :) Dat icm met je eigen wensen, wat leeswerk/zoekwerk en je zou eruit moeten kunnen komen.

Edit: wat ^^ zegt dus }:O

[ Voor 9% gewijzigd door asfaloth_arwen op 15-10-2008 17:13 ]

Specs

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

tis eigenlijk wel zo dat "we" dr hier vanuitgaan dat je dat zelf wel kan..
(dus het korte antwoord is "nee")
maar gelukkig hebben we de best buy guide, waar iedere maand n systeem word voorgesteld. dit kan je natuurlijk aan je wensen aanpassen, beter of goedkoper maken, etc :)

• Kishi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-10-2025
Je zou eens in de hardware forums van GoT kunnen rondneuzen, en op basis van het meest gangbare kan je zelf wel je eigen besluit vormen. Ik wens je in ieder geval succes met het samenstellen van je pc.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:16
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.