Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

USB boot

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een laptop met Linux erop maar nu wil ik er Windows XP op zetten maar er zit geen CD/DVD speler in. Nu kan me bios booten via USB dus heb ik de Windows XP bestanden op USB gezet en laat ik de laptop booten als USB. Maar hij pakt Windows XP niet hij gaat gewoon door naar Linux. En andere programmas zoals MsDos via USB pakt ie wel.

Wat moet ik doen ?

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Je kan er een Usb cd-drive aanhangen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bigbadkip op 15-10-2008 16:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog andere mogelijkheden ?

• JustAnotherDev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 20:25
Je moet de usb stick en de XP installatie files prepareren voordat je XP vanaf een usb stick kan installeren

Hier is bijvoorbeeld een tutorial te vinden hoe je dat kan doen. Sla het Nlite gedeelte over en begin te lezen bij het kopje "USB Flash Drive", wat ongeveer halverwege begint. Ze maken gebruik van het programma USB_MultiBoot_10. Het programmatje wijst zichzelf eigenlijk dus je zou ook gewoon USB_MultiBoot_10 kunnen downloaden en de instructies opvolgen die het programma aangeeft. De link van USB_MultiBoot_10 is ook te vinden onderaan in de 2e tutorial. (ik weet niet of ik de download koppeling mag linken)

Hier heb je eenzelfde tutorial echter die vond ik wat moeilijker te volgen.

[ Voor 42% gewijzigd door JustAnotherDev op 15-10-2008 16:38 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:24:
Zijn er nog andere mogelijkheden ?
Ja, maar dan moet je zelf ook wat zoekwerk verrichten.
Er is sowieso de laatste twee dagen eenzelfde topic langsgekomen, en als je de search gebruikt moet je ook nog wat zaken tegenkomen.

Maar eigenlijk had je dat op z'n minst wel kunnen doen vóór je je topic ging starten.
Daarnaast: je zou op z'n minst in je titel kunnen vermelden wat het OS is, zoals ook in de Windows Clients - Policy staat vermeldt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.