[Cartoon] Leuke cartoon voor vertrekkende collega

Pagina: 1
Acties:
  • 2.687 views

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:02

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Mede tweakers,

Binnenkort gaat er een collega weg, en nu was het idee van de Secretaresse om voor hem, omdat het zijn hobby is, dat iedereen een cartoon maakt en deze te bundelen.

Nu is het zo dat niet iedereen zo goed is in grafische werk, en zeker niet iedereen een goede cartoon kan maken, of niet direct de inspiratie kan opdoen.

Ik wend mij daarom eens naar dit forum. Misschien dat iemand anders mij zou kunnen helpen met het realiseren/vinden van een leuke cartoon.

Heb al zitten zoeken op internet naar een leuke, maar kwam helaas niets direct bruikbaars tegen. Uiteraard is het wel zo dat het zelf maken leuker is, maar aangezien deze persoon al eind deze maand vertrekt, het erg krap wordt, om dit zelf te realiseren.

Hij is zelf altijd zeer creatief (maakte o.a. de strips voor nieuwsbrief van de organisatie), rond de 2,10 meter lang.

Ik hoop iemand mij zou kunnen helpen met het vinden van een leuke cartoon/strip. Als je zelf zeer creatief bent, of iets leuks hebt graag!

Alvast bedankt :)

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:41

Passievrucht

swarma

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

Verwijderd

Waarom geen fotocartoon? :P

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 17:58 ]

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Het lijkt me niet moeilijk om een cartoon te verzinnen over iemand van 2.10 haha.

Gewoon een overdreven lange vent maken. misschien zelfs met zijn kop door de wolken heen en dat je daar de hemelpoort hebt staan met jullie bedrijfsnaam erop. Ik verzin ook maar wat ter plekke.

Of een hele lange man achter een heel klein schoolbureau die stripjes zit te tekenen. Dat ie helemaal opgevouwen zit achter dat bureau hehe.

Ik weet het ook allemaal niet, maar dacht ik geef even vlug een aantal suggesties.

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Verwijderd

Tjeemp schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:58:
Het lijkt me niet moeilijk om een cartoon te verzinnen over iemand van 2.10 haha.

Gewoon een overdreven lange vent maken. misschien zelfs met zijn kop door de wolken heen en dat je daar de hemelpoort hebt staan met jullie bedrijfsnaam erop. Ik verzin ook maar wat ter plekke.

Of een hele lange man achter een heel klein schoolbureau die stripjes zit te tekenen. Dat ie helemaal opgevouwen zit achter dat bureau hehe.

Ik weet het ook allemaal niet, maar dacht ik geef even vlug een aantal suggesties.
2 meter 10, kan je vanaf daar je voeten wel zien?

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:02

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Tjeemp schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:58:

Thnx, ga eens kijken wat ik ermee kan... zal vanavond met Photoshop ff aan de gang gaan, zou wel moeten lukken toch... mensen nog wat ideeën?

Alvast bedankt voor de suggesties.

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

remy007 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:39:
Mede tweakers,

Binnenkort gaat er een collega weg, en nu was het idee van de Secretaresse om voor hem, omdat het zijn hobby is, dat iedereen een cartoon maakt en deze te bundelen.

Nu is het zo dat niet iedereen zo goed is in grafische werk, en zeker niet iedereen een goede cartoon kan maken, of niet direct de inspiratie kan opdoen.
Allemaal leuk en aardig, goed initiatief voor je collega.
Ik wend mij daarom eens naar dit forum. Misschien dat iemand anders mij zou kunnen helpen met het realiseren/vinden van een leuke cartoon.

Heb al zitten zoeken op internet naar een leuke, maar kwam helaas niets direct bruikbaars tegen. Uiteraard is het wel zo dat het zelf maken leuker is, maar aangezien deze persoon al eind deze maand vertrekt, het erg krap wordt, om dit zelf te realiseren.

Hij is zelf altijd zeer creatief (maakte o.a. de strips voor nieuwsbrief van de organisatie), rond de 2,10 meter lang.

Ik hoop iemand mij zou kunnen helpen met het vinden van een leuke cartoon/strip. Als je zelf zeer creatief bent, of iets leuks hebt graag!
Eerst zeg je vinden/realiseren, dan is het realiseren. Je vraagt ons hier om iets voor jou te gaan maken. Daar is dit forum helaas niet voor. Verder kan ik me niet voorstellen dat je op het hele internet niets bruikbaars bent tegen gekomen. Google helpt je al aan een berg webcomics, maar ik denk dat je gewoon je collega's een deadline moet stellen en zeggen: teken wat, of teken samen, de één bedenkt een foute grap en de ander trekt DirkJan over met een praatballonnetje erbij; het moet wel van hen uit komen. Als je met z'n allen een afscheidslied bedenkt zingen d'r ook wel een paar medewerkers vals, dat is de charme van zo'n afscheid. Daar nodig je ook geen lokaal koor voor uit omdat zij meer liedjes kennen en ze gegarandeerd niet vals zingen.

Zoals ik al eerder zei, dit is werving en dat is hier niet de bedoeling. Daarom gaat-ie op slot.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.