Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:42
Ik ben op zoek naar navigatie-software voor op een TyTN II (Windows Mobile 6.1) waarbij ik file-informatie via Internet kan ophalen.
De systemen die ik tot nog toe heb kunnen vinden doen dit allemaal via TMC maar dat heb ik niet op m'n TyTN II.

Ik heb in het verleden Route66 wel eens bekeken, maar daar moet je tegenwoordig een abonnement afsluiten om file-informatie te kunnen ontvangen.
Verder heb ik op de sites van Igo, Navigator, Navigon, etc, niets kunnen vinden of deze applicaties dit wel ondersteunen.

Iemand die dit wel weet ???

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Is er simpel weg niet, de commerciëlen hebben abonnementen ingevoerd. En de gratis navigatie software heeft geen recente Nederlandse kaarten.

Oftewel het is wachten op een TMC emulator (zoek daar maar eens op...) of tot dat er een gratis (opensource) hogeresolutie Nederlandse kaart komt.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Ik vermoed dat je dat soort software niet zo 1-2-3 gaat vinden. File-informatie is niet gratis; die wordt onder licentie verkocht. En ik vermoed dat de TMC licenties (gechikt voor navigeren) en website licenties (ongeschikt voor navigatie) verschillend geprijsd zijn.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 21:04
Ik ben ook opzoek naar dergelijke mogelijkheden. Ik heb op mijn Touch HD een onbeperkt internet abbo en zoek nu mogelijkheden om file info via GPRS op te halen. Voor fliters is er wel een oplossing om die realtime in TomTom te krijgen, namelijk flitsnav.

Hopenlijk komt TomTom, Igo of McGuider met een dergelijke oplossing voor FileInformatie.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Verwijderd

CoPilot kan file-informatie ophalen via GPRS. Zonder abo.