Opgelost^^
[ Voor 147% gewijzigd door W!mpix op 27-10-2008 02:20 ]
[ Voor 147% gewijzigd door W!mpix op 27-10-2008 02:20 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
Het lijkt erop dat de ventilator onstabiel is geworden. Dat betekend dat hij bij het draaien niet meer een perfecte cirkel beweging maakt, maar dat er ergens zodanige speling is, dat het rad op een gegeven moment de behuizing aanraakt. Oorzaak hiervan ligt meestal bij een versleten lager, welke vooraf niet goed is ingevet of waarvan de vet is uitgedroogd. Met als gevolg slijtage.W!mpix schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:04:
Mijn 2,1 jaar oude Acer Aspire 5600 maakt sinds kort een nogal reutelend geluid. Dit gebeurt niet constant, soms draait de cooler redelijk stil en andere keren is de herrie echt niet om aan te horen. (en dan bedoel ik dat hij echt bijna mijn muziek overstemt).
Heeft iemand andere ideeën? Ik heb een filmpje gemaakt waarop het geluid te zien/horen is.
(de cooler stopt dan ook met draaien, alhoewel ik niet echt de indruk heb dat hij de rand raakt ofzo? )
Ik heb al gegoogled en ik kom enkel topics tegen die klagen over het geluid van hun nieuwgekochte laptop, zelden datgene dat ik voorheb.
http://www.youtube.com/watch?v=kjDel3fGMuU
[ Voor 147% gewijzigd door W!mpix op 27-10-2008 02:21 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq