Toon posts:

Wie weet waar ik verdeelstuk kan halen voor 10-pin svhs ?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Verwijderd

Topicstarter
I have this videocard: ATI 9800 PRO ALL-IN-WONDER

The card seems to have 10-pin connector, see picture:

http://pinouts.ru/connectors/minidin_10p.gif

Before this I had never even seen anything other than 4-pin connectors. I've been looking around to see if I can find some kind of adapter between the two but so far I've come up empty handed, so I was wondering if anyone else either has their AIE connected to their tv, or knows anything that might help me in the right direction.

I am looking for an adapter that I can put in the 10-pin and changes into a 4-hole connector like this:

http://www.sprut.de/misc/video/tv/svhs.jpg

Who can help me please?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Deze is al vaker langsgekomen in het forum, en heeft zelfs een eigen topic in de FAQ:

De grote tv-out FAQ

Als het goed is moet hij meegeleverd zijn bij je videokaart, anders kun je hem bij de betere electronicazaak kopen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-04 16:47

Stoffel

Engineering the impossible

En waarom post je dit in het Engels?
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:33:
ps copy paste gaat sneller dan alles opnieuw in NL typen en zoals je ziet kunnen de meesten wel Engels :)
Dat dacht ik al, maar het getuigt niet echt van veel moeite van jouw kant, is all :)

[ Voor 81% gewijzigd door Stoffel op 16-10-2008 11:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
kan er helaas niet iets vinden over de specifieke 10-pin aansluiting......

ps copy paste gaat sneller dan alles opnieuw in NL typen en zoals je ziet kunnen de meesten wel Engels :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
is hij niet pincompatible? Ik kon mijn 4-pins stekker zonder problemen in de 7 pins uitgang van mijn videokaart stoppen...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als jij al niet de moeite neemt om je post te vertalen, kun je moeilijk verwachten dat anderen wel moeite voor jou gaan doen he ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.