Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fotosoftware werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Sinds een aantal maanden werkt op de laptop van mijn vriendin de fotosoftware van Hema, Kruidvat en Aldi niet meer. Maakt niet uit van welke winkel, het probleem is steeds hetzelfde. Ook wanneer het pakket opnieuw gedownload en opnieuw geïnstalleerd wordt blijft het probleem zich voordoen. Telkens krijgt ze de melding dat er "een fout is opgetreden" wanneer ze een nieuw produkt wil openen. Kent iemand dit probleem of heeft hij/zij een idee waarmee dit te maken kan hebben?

Laptop= Dell Inspiron 1525 met Windows Vista en 2 Gb werkgeheugen.

Grtz

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:10

breinonline

Are you afraid to be known?

Als je de software onder een andere gebruiker installeert, werkt het dan wel?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:21

ThunderNet

Flits!

Je zou wat meer informatie kunnen geven. Wat geeft windows bijvoorbeeld in de errorlogs voor meldingen?
Start de volgende applicatie: " eventvwr.msc" eens, en zoek de foutmeldingen op.
Ik verplaats dit topic naar CSA omdat het meer een probleem is met het crashen van de software.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:08

Toppe

Oké ✅

Big Man Y,

Al die foto software komen bij 1 bedrijf vandaan. Namelijk Cewe in Duitsland. Reinstall PC is denk ik toch het makkelijkst:)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 10:36
Bij mij werkte de Kruidvat software niet door een programma dat bij mijn Logitech keyboard/mouse zit.
Setpoint was geloof ik het programma dat voor de problemen zorgde.

Offtopic: ik geloof niet dat de TS dit topic nog volgt.