• iivvvii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 18:50
Mijn scherm begint een beetje vreemd te doen. Hij viel opeens uit, geen beeld meer maar het ledje blijft gewoon branden alsof die aan zou staan. Als je hem dan uit en weer aan zet valt het beeld binnen een paar seconden weer weg. Als je hem lange tijd uit laat staan en weer opnieuw probeerd kan je weer een paar uur vooruit, maar op een gegeven moment valt het beeld toch weer weg. Gister ben ik terug geweest naar de winkel(de block), hij heeft daar een half uur aan gestaan zonder problemen, volgens hun zou het wel de videokaart zijn. Thuis gekomen heeft ie het gister de hele avond zonder problemen gedaan. Maar net viel het beeld weer weg en na het aan en uit zetten gelijk weer. Ik heb het scherm op totaal 2 pc's en een laptop getest en het probleem blijft. Ik heb wat gezocht en dacht misschien aan de power, dat die te heet wordt ofzo?? Het scherm is anderhalf jaar oud dus buiten de garantie, al zou je volgens consuwijzer.nl 2 jaar garantie hebben. Er staan iets van 6000 branduren in het menu(wat je trouwens ook niet kan bereiken na het uitvallen.)

2 vraagjes. Wat zouden jullie doen in dit geval en wat zou het probleem eventueel kunnen zijn.

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:48
Als het de hitte zou zijn, laat er een tafelventilator tegen aan blazen..
Kun je zien of dat het probleem is.

Heb je al andere kabels geprobeerd of andere aansluitingen op het scherm?

Je kunt gaan proberen garantie te claimen als bovenstaande niets helpt, maar dat kon je nog wel eens veel tijd en moeite kosten. Ga er dan niet van uit dat je een nieuw scherm krijgt, en als je geld terug wil, krijg je ook lang niet alles terug. Hoe dan ook, je zult de verkoper behoorlijk moeten overtuigen van je rechten.

[ Voor 23% gewijzigd door IceEyz op 15-10-2008 15:51 ]

• iivvvii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 18:50
ben nog wat meer gaan testen, maar lijkt toch niet direct met hitte te maken te hebben. het lijkt er op als je echt de stekker uit het stopcontact haalt en dan gaat wachten hij het weer even doet, en als je hem op t stroom laat staan hij dan weer snel uit valt. Zou dat nog karakteristiek voor iets kunnen zijn?

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:48
Karakteristiek voor een defect :Y).

Helaas wel serieus, en niet eenvoudig op te lossen.
Je kunt je garantie proberen, succes in ieder geval.