Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sharepoint 3.0 en oude office versies

Pagina: 1
Acties:

• snake06
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 17:51
Ik heb hier een gebruiker die gebruik maakt van sharepoint:
Als die persoon een document opend dan krijgt hij onderstaande error.
"'Edit Document' requires a Windows SharePoint Services-compatible application"

Die persoon gebruikt Office STD 2002, Ourlook 2003 en Windows XP SP3.

Ik heb excel 2003 geinstalleerd en nu is de melding weg, maar nu worden alle bestanden als "read Only" geopend.

Ik heb dit allemaal geprobeerd:
Error message when you try to edit an Office document in a document library: "'Edit Document' requires a Windows SharePoint Services-compatible application"
Maar dat laatste is onmogelijk. (het bestand opnieuw registreren)
Ik krijg dan de error: LoadLibrary("OWSSUPP.DLL") failed - The specified module could not be found
Alle windows en office updates zijn geinstalleerd.
Google vind weinig.
Ook heb ik dit forum doorzocht en niets gevonden.

Note: Ik beheer zelf de sharepoint server niet en heb daar ook geen toegang tot.
- Als je de sharepoint voor de eerste keer opend, dan wordt er gevraagd om 2 activx bestanden te accepteren.
1 daarvan is die owwsupp.dll.
Ik krijg die melding echter alleen de eerste keer te zien (na een reinstall)

Iemand nog suggesties?
thanks alvast!

[ Voor 17% gewijzigd door snake06 op 15-10-2008 15:06 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-11 19:25
In de 12 hyve zitten een aantal XML bestanden zoals docicon.xml. Even kijken of daar alles goed staat:
Voorbeeld:
XML:
1
<Mapping Key="doc" Value="icdoc.gif" EditText="Microsoft Office Word" OpenControl="SharePoint.OpenDocuments"/>

Edit: voorbeeld op Technet (office 2007 onder WSS 2.0), principe is hetzelfde SharePoint Portal Server 2003 and Windows SharePoint Services 2.0 do not support the 2007 Office file types

Voor de duidelijkheid: LoadLibrary("OWSSUPP.DLL") failed melding treed op als je de Owssupp.dll file opnieuw wilt registreren?

[ Voor 58% gewijzigd door asfaloth_arwen op 15-10-2008 14:43 ]

Specs

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan het misschien zijn dat het document niet uitgecheckt wordt (of uitgecheckt is door iemand anders) waardoor dit gebeurt?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Optie kan zijn het document (excel) niet openen via dubbel klik maar met de muis aan de rechterkant klikken dan komt er een dropdown en kies dan bewerken in excel. Op die manier is het alleen lezen eraf.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• snake06
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 17:51
Montana schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:59:
Optie kan zijn het document (excel) niet openen via dubbel klik maar met de muis aan de rechterkant klikken dan komt er een dropdown en kies dan bewerken in excel. Op die manier is het alleen lezen eraf.
Beide geven hetzelfde resultaat.