Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb lang gezocht op dit forum maar ook bij Hp en Windows mobile. Misschien kijk ik er overheen maar met mijn dyslexie maar ik kan het niet vinden. Dus graag niet gelijk op slot deze topic.

Mijn zoon heeft gisteren een nieuwe PDA van HP gekocht. Keurig netjes zat daar Mobile 6 in Nederlands bij.

Nu heb ik een PDA HP 3715 met Pocket 2003 erop in het Engels. Deze heb ik nooit geupdate.

Ik heb de volgende vragen.

1. Kan ik deze HP 3715 nog updaten naar versie 6?
2. Is dat gratis of moet je ervoor betalen?
3. Waar staat op dit forum hoe ik dat moet doen? Bij het hoofdtopic erover staat niks over updaten.

Bedankt alvast voor de moeite.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-01 10:18
Hiervoor zal er een firmware moeten zijn, maar ik betwijfel of die er is van een 2003 naar 6. Soms is het al lastig van WM5 naar WM6.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09-2025
Dit gaat volgens mij helaas niet lukken.

Ik heb ooit eens gehoord dat dit een hardwarematige reden heeft: pda's die zijn ontworpen voor WM2003 beschikken alleen over RAM geheugen (dat continu onder spanning moet blijven staan om geen gegevens te verliezen), en geen ROM geheugen.

WM2003 is speciaal ontworpen voor dit soort devices (dat wil zeggen: WM5 of WM6 zijn speciaal ontworpen voor devices met een werkgeheugen (RAM) en een opslaggeheugen (ROM)).

Googlen geeft echter wel een aantal succesvolle resultaten van cases waarbij het wel gelukt is, maar ik denk dat je er een behoorlijke kluif aan gaat hebben.

succes!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-01 14:46

E-Vix

Nu met sneeuw!

Voor de HP 3715 zijn er geen updates ontwikkeld. Hij kan alleen WM2003 draaien.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25