Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[??] 5.1 iedere box appart aanspreken

Pagina: 1
Acties:

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-11 13:24
Ik zoek een stukje software waarmee ik een surround bestand kan maken. Ook moet het mogelijk zijn om iedere box binnen het 5.1 setje appart aan te spreken.

Nu weet ik dat dit met de nieuwste versie van sony soundforge wel gaat maar als ik bij de 4de box aankom dat duurt iedere bewerking wel een half uur.

Dat de bewerking zo lang duurt ligt niet aan mijn pc:
AMD phenom X4 processor 2.1
4 GB ram geheugen (3.2 feitenlijk)
ATI hd4850 grafischekaart

Kan iemand mij een alternatief programma geven of zeggen hoe het komt dat Sony Soundforge er zolang over doet?

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-11 17:25

CDAAbeltje

Cool Down !

Ik weet niet of het is wat je zoekt maar ik gebruik thuis voor mijn 5.1 SRS Audio Sandbox.

Afbeeldingslocatie: http://www.softpedia.com/screenshots/SRS-Audio-Sandbox_2.png

Hiermee kan ik iedere box netjes afstellen op het gewenste niveau :) Echter gebruikte ik onder XP een gewone Media Player plugin maar deze is niet werkend te krijgen binnen Vista.

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-11 13:24
Nee dit is niet wat ik bedoel.

Wat ik moet doen is bv:

SoundEffect1.mp3 moet verzonden worden naar box 1
SoundEffect2.mp3 moet verzonden worden naar box 2
SoundEffect3.mp3 moet verzonden worden naar box 3
...

Met Sony soundforge werkt dit wel MAAR als ik na een tijdje op een track een nieuw geluidsbestand wil zetten duurt dit een half uur eer die ingeladen is, en dan is dit nog maar een stukje van 2-3 seconden.

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-11 17:25

CDAAbeltje

Cool Down !

Dan ben ik bang dat ik je niet verder kan helpen :Y)
Succes

Verwijderd

Setting up your Studio for Surround Sound.

Misschien dat je hier iets aan hebt ,staat een boel info.
Ze hebben het hier over een surround panner.

http://www.tweakheadz.com/surround_sound_studio.htm