Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Probeer Google eens. Ook de MS script repository is een leuke start om een te kijken.
't is uiteraard wel de bedoeling dat je eerst zelf eea probeert. Mocht je alsnog ergens tegenaan lopen post dan exact wat je zelf al geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt
't is uiteraard wel de bedoeling dat je eerst zelf eea probeert. Mocht je alsnog ergens tegenaan lopen post dan exact wat je zelf al geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Hier in ons bedrijf zijn wij bezig met het zelfde met een extra local admin voor de workstations.
Ik ben beniewt hoe jij het gaat oplossen!
Ik ben beniewt hoe jij het gaat oplossen!
Sorry, maar als je dat al niet eens zelf kan in elkaar kloppen, waarom ga je dit forum dan als afhaalbalie beschouwen?DukeN schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:54:
Heeft iemand toevallig al een script / optie liggen waarmee dit makkelijk is uit te voeren? Zodat de er op alle werkplekken bij het inloggen een extra local admin account word aangemaakt?
PS: wat schuift het?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
code:
1
2
| net user nieuweadmin nieuwadminpassword /add net localgroup administrators nieuweadmin /add |
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Inderdaad, dit is geen helpdeskalt-92 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:28:
Sorry, maar als je dat al niet eens zelf kan in elkaar kloppen, waarom ga je dit forum dan als afhaalbalie beschouwen?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()