Ik exporteer een mailbox vanaf een Exchange 2003 omgeving.
De foldernames in die omgeving zijn in het Nederlands. (Postvak In, Verzonden Items, etc)
De nieuwe omgeving (Exchange 2007) is in het Engels. (Inbox, Sent Items, etc).
De 2 omgevingen staan los van elkaar, weten niet van elkaars bestaan af, ook de AD's niet.
Export gaat middels Exmerge (locale in Exmerge op English (US) ingesteld).
Import met een PS commando.
Werkt prima.
Echter krijg ik nu mailboxen in m'n 2007 omgeving waar zowel "Inbox" als "Postvak In" in staan.
Hoe kan ik het nou voor elkaar krijgen dat er alleen nog "Inbox" overblijft.
Heb deze twee KB's van Microsoft al gelezen en geprobeerd (in de Exchange 2007 omgeving), maar geen success gehad:
XCLN: Names of Mailbox Folders Appear in Different Languages
XADM: Default Folders Created in Different Language by ExMerge
Op de 2003 omgeving werkte het wel, wanneer ik bij een client de locale op Engels instelde en vervolgens het Outlook.exe /resetfoldernames commando gaf. Daarna waren de mappen Engels en na een export/import in de nieuwe 2007 omgeving ook.
Echter zoek ik naar een oplossing die dit al tijdens de export/import voor mij regelt.
Heb namelijk de resources niet om dit per mailbox na te lopen en of allemaal verwarde gebruikers die de servicedesk gaan plat bellen.
De foldernames in die omgeving zijn in het Nederlands. (Postvak In, Verzonden Items, etc)
De nieuwe omgeving (Exchange 2007) is in het Engels. (Inbox, Sent Items, etc).
De 2 omgevingen staan los van elkaar, weten niet van elkaars bestaan af, ook de AD's niet.
Export gaat middels Exmerge (locale in Exmerge op English (US) ingesteld).
Import met een PS commando.
Werkt prima.
Echter krijg ik nu mailboxen in m'n 2007 omgeving waar zowel "Inbox" als "Postvak In" in staan.
Hoe kan ik het nou voor elkaar krijgen dat er alleen nog "Inbox" overblijft.
Heb deze twee KB's van Microsoft al gelezen en geprobeerd (in de Exchange 2007 omgeving), maar geen success gehad:
XCLN: Names of Mailbox Folders Appear in Different Languages
XADM: Default Folders Created in Different Language by ExMerge
Op de 2003 omgeving werkte het wel, wanneer ik bij een client de locale op Engels instelde en vervolgens het Outlook.exe /resetfoldernames commando gaf. Daarna waren de mappen Engels en na een export/import in de nieuwe 2007 omgeving ook.
Echter zoek ik naar een oplossing die dit al tijdens de export/import voor mij regelt.
Heb namelijk de resources niet om dit per mailbox na te lopen en of allemaal verwarde gebruikers die de servicedesk gaan plat bellen.