Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Canon LBP5360 Drukt niet alle letters af

Pagina: 1
Acties:

• NukeLed
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik zit met het volgende probleem.

De Situatie
Klein netwerkje met 2 computers en 2 netwerkprinters. De Canon LBP5360 en een Brother 5250N.
Beide computers draaien met Windows XP.
Printers zijn op het netwerk aangesloten, niet via usb en gedeeld.
Office versie = 2002 (XP)

Het Probleem
Wanneer er sommige afdrukken worden uitgeprint verschijnen niet alle letters op het papier. Deze zijn in eens weg. Dit is zo met Word, Excel, Wordpad, Notepad.
Echter is dit niet met alle documenten zo, sommige worden wel goed afgedrukt en sommigen niet.
Dit is zo vanaf beide computers.

Als je een afdruk maakt kan die er zo uit komen te zien: Hi bij de l ik u me e dat de d r u....
Terwijl er dit had moeten komen te staan: Hierbij deel ik u mede dat de door u....

Wanneer je het zelfde document afdrukt op de Brother, dan komt het er wel goed uit rollen.

Wat heb ik geprobeerd

- Heb de laatste drivers van de Canon website gedownload en geïnstalleerd. (geen resultaat)
- Heb de printer al verwijderd en na een herstart opnieuw geïnstalleerd. (geen resultaat)
- Heb de foute documenten van Word in Wordpad geplakt en toen afgedrukt. (geen resultaat)
- Heb gekeken of afdrukformaat op A4 ingesteld stond. (staat goed ingesteld)
- Heb gekeken of afdrukformaat op de printer goed ingesteld stond. (staat goed ingesteld)

Ik weet zo even niet meer wat ik nog zou kunnen controleren of proberen. Vooral omdat sommige word documenten wel goed afgedrukt worden en bij anderen gewoon stukken tekst missen.

Misschien dat het heeft te maken met de versie van Office?

Misschien dat jullie nog wat oplossingen weten, of iets wat ik nog kan proberen.

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:38
Kan je het lettertype op Bitmap zetten in plaats van TrueType in de driversettings?

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Staat waarschijnlijk verkeerd ingesteld. Als ik me niet vergis werkt een canon standaard met UFR (eigen printertaal). Probeer hem eens in te stellen als PCL printer.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something