Ik heb zojuist VMware Server 2.0 geinstalleerd, maar ik merk dat er alleen een web-interface bij zit. Het probleem is alleen dat die echt onwerkbaar is. Ik krijg bijna geen informatie over VM's, en als ik er een probeer op te starten, dan lukt dat wel, maar blijft het scherm verder leeg. Hij begint niet eens met een bios-scherm. Er gebeurt gewoon niks, behalve dat de VM op de achtergrond netjes gestart wordt. Verder krijg ik ook niet de informatie over de server (pc eigenlijk) waar de boel op draait, dus als ik links op de computernaam klik. Leeg scherm weer. Daarnaast ook nog eens vreselijk gezeik met certificaten: als ik de https-versie van de landingspagina open, krijg zeker 6 keer de vraag of ik een certificaat wil accepteren (want het is geen trusted certificaat).
Kortom, een vreselijke bagger-interface vergeleken met de console van 1.0.x. Wat ik dus zoek, is zo'n zelfde interface die gewoon een windows-applicatie is. Sowieso VM's in een browser draaien is gewoon te raar, het klopt niet. Maargoed, die console kan ik op de homepage van vmware.com dus niet meer vinden. VMWare Server Console heette dat toen.
Heeft iemand een idee waar ik een degelijke grafische console applicatie voor VMWare Server 2.0 vandaan kan halen?
Kortom, een vreselijke bagger-interface vergeleken met de console van 1.0.x. Wat ik dus zoek, is zo'n zelfde interface die gewoon een windows-applicatie is. Sowieso VM's in een browser draaien is gewoon te raar, het klopt niet. Maargoed, die console kan ik op de homepage van vmware.com dus niet meer vinden. VMWare Server Console heette dat toen.
Heeft iemand een idee waar ik een degelijke grafische console applicatie voor VMWare Server 2.0 vandaan kan halen?
日本!🎌