Hallo Tweakers,
Ik heb niet zolang geleden een nieuw systeem in elkaar gezet bestaande uit:
Moederboard:MSI P-45 NEO3 FR
Proccessor:Core 2 Duo E8500 ( met stock cooler en met een hele lichte oc )
Videokaart: XFX 8600 GTS ( overclock Naar 730/1568/1140 )
Hardeschijven: WD Caviar Se 250 gb en een van 200 gb niet in raid.
DDR2 Ram: 2x 2gb Black Dragon van het merk GEIL CAS 5-5-5-15 800mhz
Voeding: Corsair TX 650 Watt
Kast: Antec 300
Hier een screenshot van CPU-Z - en GPU-Z

Nu heb ik dus 3dmark06 professional laten draaien en daar kwam een erg lage score uit.:

De score van de proccessor klopt volgens mij wel, maar de score van mijn totale systeem had ik toch wel verwacht boven de 10k ! dit is dus nu net aan de helft...
Na een overclock van mijn videokaart:

De score is dus nu wel wat omhoog gegaan maar dit komt volgens mij niet overeen met mijn systeem.
Ik heb na wat rondlezen op google al de EIST functie in mijn bios uitgezet, maar dit mocht niet baten in de score.
De test die ik doe bijn 3dmark is volens mij gewoon de standaard.. dus zonder feuturetest en batchsize test.
Wat doe ik fout of wat moet ik anders doen om mijn score omhoog te krijgen!
Ik heb al de nieuwste bios er op gezet en de nieuwste drivers geïnstalleerd voor mijn videokaart.
Ik hoor het graag!
Ik heb niet zolang geleden een nieuw systeem in elkaar gezet bestaande uit:
Moederboard:MSI P-45 NEO3 FR
Proccessor:Core 2 Duo E8500 ( met stock cooler en met een hele lichte oc )
Videokaart: XFX 8600 GTS ( overclock Naar 730/1568/1140 )
Hardeschijven: WD Caviar Se 250 gb en een van 200 gb niet in raid.
DDR2 Ram: 2x 2gb Black Dragon van het merk GEIL CAS 5-5-5-15 800mhz
Voeding: Corsair TX 650 Watt
Kast: Antec 300
Hier een screenshot van CPU-Z - en GPU-Z

Nu heb ik dus 3dmark06 professional laten draaien en daar kwam een erg lage score uit.:

De score van de proccessor klopt volgens mij wel, maar de score van mijn totale systeem had ik toch wel verwacht boven de 10k ! dit is dus nu net aan de helft...
Na een overclock van mijn videokaart:

De score is dus nu wel wat omhoog gegaan maar dit komt volgens mij niet overeen met mijn systeem.
Ik heb na wat rondlezen op google al de EIST functie in mijn bios uitgezet, maar dit mocht niet baten in de score.
De test die ik doe bijn 3dmark is volens mij gewoon de standaard.. dus zonder feuturetest en batchsize test.
Wat doe ik fout of wat moet ik anders doen om mijn score omhoog te krijgen!
Ik heb al de nieuwste bios er op gezet en de nieuwste drivers geïnstalleerd voor mijn videokaart.
Ik hoor het graag!