ik zit met het volgende probleem
Ik heb een multi media ethernet schijf (storex AivX 365HD)gekocht die ik maar niet zichtbaar krijg op mijn vista PC.
Ik heb een Wifi/ethernet modem/router van Thommson Speedtouch 780i WL.
Op de Pc windows vista ultimate SP1 , op een laptop windows vista home.
Pc en laptop zijn draadloos met router verbonden , netwerkschijf via ethernet.
De ethernet schijf krijg automastisch een ipadress toegewezen en deze valt ook in het bereik van de speedtouch.
Als ik de modem configuratie bekijk dan is daar de schijf wel te zien dus vebinding van de schijf naar de modem is er wel maar hoewel de pc en de laptop elkaar wel kunnen zien in het netwerk is de netwerkschijf op zowel de pc als de laptop niet zicht baar. de enige methode om de schijf aan te sluiten is via een usb kabel.
Voor de verdere rest weet ik ook niet echt hoe ik dit probleem moet tackelen.
Iemand???
Ik heb een multi media ethernet schijf (storex AivX 365HD)gekocht die ik maar niet zichtbaar krijg op mijn vista PC.
Ik heb een Wifi/ethernet modem/router van Thommson Speedtouch 780i WL.
Op de Pc windows vista ultimate SP1 , op een laptop windows vista home.
Pc en laptop zijn draadloos met router verbonden , netwerkschijf via ethernet.
De ethernet schijf krijg automastisch een ipadress toegewezen en deze valt ook in het bereik van de speedtouch.
Als ik de modem configuratie bekijk dan is daar de schijf wel te zien dus vebinding van de schijf naar de modem is er wel maar hoewel de pc en de laptop elkaar wel kunnen zien in het netwerk is de netwerkschijf op zowel de pc als de laptop niet zicht baar. de enige methode om de schijf aan te sluiten is via een usb kabel.
Voor de verdere rest weet ik ook niet echt hoe ik dit probleem moet tackelen.
Iemand???