Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

crysis

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb steeds problemen met mijn originele dvd van crysis. kan hem niet lezen ... moederbord en dvd lezer vervangen en alles die kan voor problemen zorgen. volgens mij dvd zelf maar heb hem al getest op andere pc's en werk daar perfect. maar kan iemand mij helpen om die dvd te kopieren naar een bootable iso dat ik hem zo via daemon tools kan laten afspelen zodat ik geen iedere keer steek-dvd-in-error krijg.

grtz

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:05

MsG

Forumzwerver

Helaas mag dat niet, want daarmee omzeil je een kopieerbeveiliging, iets wat niet is toegestaan in Nederland.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mogelijkerwijs kan je contact opnemen met EA (als distributeur) of zij iets kunnen betekenen in het vervangen van je DVD?

http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/home.php

En zoals MsG al zegt; omzeilen is niet toegestaan en hier mogen (al zouden we willen) je hier niet mee helpen, helaas.

Wat ik wel interessant vind is dat de DVD overal werkt behalve bij jou. Ik snap dat een ISO de weg van de minste weerstand is maar kan het niet zo zijn dat er een probleem is in je PC met ASPI-drivers ofzo waardoor je DVD-speler slecht functioneert en je later/zometeen ook andere problemen gaat krijgen met DVD's lezen?

[ Voor 54% gewijzigd door MAX3400 op 15-10-2008 01:05 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hulp bij warez en/of cracking doen we hier niet aan. Ik denk dat je toch nog eens naar je setup moet kijken als de Crysis-DVD het bij jou niet doet, ook vraag ik me af hoe je die ISO wilt draaien met een slechte DVD-lezer.

Dit topic is gesloten.