Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Oude Linksys drivers niet te verwijderen*

Pagina: 1
Acties:

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Beste tweakerts,

Elke keer als ik iets van hardware ga reviewen krijg ik het weer. Het moederbord gaat eruit dus ook mijn Linksys PCI-E kaartje. En dan begint het, windows herkent het kaartje niet meer. Elke keer opnieuw. Na ongeveer 1123 keer het kaartje in-en-uit het moederbord te halen herkent windows het kaartje eindelijk. Althans, hij detecteert nieuwe hardware, maar nog geen nieuwe netwerkverbinding. Hiervoor moet ik dus weer de drivers installeren. So far so good.

Maar nu duikt zich een nieuw probleem op. Om de nieuwe drivers te installeren moet ik de ouder drivers er eerst af zwieren. En dat lukt juist niet. Als ik deze via het configuratiescherm probeer te verwijderen krijg ik de melding, en ik quoteer;

Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C;\PROGRAM~1\COMMON~1\INSTAL~1\engine\6\INTEL3~\Ctor.dll<UNINSTALL_CMD>

Kan opgegeven module niet vinden.

Aangezien Google mij niks wijsmaakt en ik ctor.dll gewoon zie staan in de InstallShield map weet ik niet wat ik moet doen. Is het mogelijk om een update voor InstallShield te downloaden? Op mijn laptop dan uiteraard... Of zijn er andere oplossingen?

Het betreft overigens Windows Vista Ultimate 32-bit legitiem en een Linksys WMP54G PCI-E kaartje.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

BFmango schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:44:
Het betreft overigens Windows Vista Ultimate 32-bit
Graag voortaan in de titel zetten dan ;) Zie ook de overige topics hier.

Wat als je de entry uit de registry verwijderd, de files handmatig weghaalt/renamet en zo de nieuwe driver gaat installeren? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
alt-92 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:06:
[...]

Graag voortaan in de titel zetten dan ;) Zie ook de overige topics hier.

Wat als je de entry uit de registry verwijderd, de files handmatig weghaalt/renamet en zo de nieuwe driver gaat installeren? :)
De driver files kan ik nergens vinden. Ik heb alle registry keys gevonden en verwijderd, maar de echte driverfiles kan ik niet vinden.

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:40
CCleaner al geprobeerd?

No matter the age, never lose the Kramer inside