Blizzard overweegt pvp-levelling voor WoW

Pagina: 1
Acties:

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:27
nieuws: Blizzard overweegt pvp-levelling voor WoW:
Tijdens een vragensessie gaf het team dat de player versus player-zones in Warhammer Online ontwerpt, toe dat men nu overweegt de pvp-optie ook aan WoW toe te voegen.
Kan iemand mij uitleggen wat er met bovenstaande quote bedoeld wordt? Want hieruit begrijp ik dat één en hetzelfde team Warhammer Online en WoW ontwikkelen terwijl dit toch niet zo is?

Als ik trouwens eens terug mag beginnen zeiken op jullie "afkortpolitiek"; de afkorting WoW lijkt me niet consequent te zijn met de rest. ;)

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 15:52
Ik heb deze zin ook op mijn clipboard staan om voor het eerst een post op dit forum te doen :)

Het artikel bedoelt: Het ontwikkelteam van de pvp-leveling in Warhammer Online geeft toe dat men overweegt deze optie ook aan WoW toe te voegen.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 13:01
DRvDijk schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 01:41:
Het artikel bedoelt: Het ontwikkelteam van de pvp-leveling in Warhammer Online geeft toe dat men overweegt deze optie ook aan WoW toe te voegen.
Dan nog klopt er iets niet, in neem in ieder geval niet aan dat een team van WAR op een Blizzard event een praatje doet over toekomstige features van WOW.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
Nee hoor, het artikel bedoelt dat het het team dat de player versus player-zones in World of Warcraft ontwerpt, toegaf dat men nu overweegt de pvp-optie ook aan WoW toe te voegen. En het is opvallend dat die optie één van de grootste verschillen is tussen het vier jaar oude WoW en het net gelanceerde Warhammer Online. Warhammer Online wordt veel geprezen vanwege (onder andere) dit verschil met WoW en is opvallend dat Blizzard direct overweegt iets dergelijks in WoW te stoppen. Ik zal het bericht er op aanpassen, want dit is een lelijke fout... :( Thx voor de opmerkzaamheid... :)

Verwijderd

Laagvliegerke, onderdeel van onze afkortpolitiek is dat we in eigennamen van maximaal drie letters zonodig meer dan één hoofdletter kunnen gebruiken. En WoW beschouwen we dan maar even als eigennaam. Vandaar bijvoorbeeld IBM en AMD naast pvp en cpu :)