Internetabbo kpn draadloos

Pagina: 1
Acties:

• hfdvero
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:12
Hallo,

Ik woon sinds kort in een appartementje waar ik geen internet via de kabel kan krijgen.
Nou heb ik even verder gekeken en lijkt die abbo van Kpn met die usb stick zodat je overal draadloos internet heb mij wel wat,maar aangezien ik ook een fanatiek Halo 3 speler ben zou ik ook graag internet op mijn xbox willen hebben.
Is dat mogelijk als ik die abbo van Kpn neem, want volgens mij werkt die usb stick niet via de xbox.
Of weten jullie misschien andere manieren om dat voor elkaar te krijgen.

M.v.g. Robin

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

hfdvero schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:27:
Hallo,

Ik woon sinds kort in een appartementje waar ik geen internet via de kabel kan krijgen.
Nou heb ik even verder gekeken en lijkt die abbo van Kpn met die usb stick zodat je overal draadloos internet heb mij wel wat,maar aangezien ik ook een fanatiek Halo 3 speler ben zou ik ook graag internet op mijn xbox willen hebben.
Is dat mogelijk als ik die abbo van Kpn neem, want volgens mij werkt die usb stick niet via de xbox.
Of weten jullie misschien andere manieren om dat voor elkaar te krijgen.

M.v.g. Robin
je kan de xbox denk ik wel met een utp netwerk kabel aan je computer knopen en dan via internet connection service toegang tot internet geven, alleen (ik ken halo niet) denk ik wel dat de ping tijden redelijk hoog zullen zijn met een umts verbinding maar daar is op internet vast genoeg over te vinden.

en waarom perse via de kabel, kan je geen ADSL nemen via telfort oid?

Succes

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar