Nog een plek! \o/ Dat maakt het volgens mij alleen maar onbegrijpelijker. Dan zijn er nog meer plekken waar de functionaliteit te vinden is. Ik pleit er derhalve voor om al die sessieresetfuncties logischer te plaatsen én duidelijker te maken welke sessie precies gereset wordt.
Ik ontdekte namelijk dat als je op het forum bent en dan naar 'My Tnet > Sessies > Reset sessie' gaat er een GoT-url aan de betreffende link geplakt wordt. Betekent dit dan dat je GoT-sessie gereset wordt? Nee, dat betekent het niet. Kortom: het is nu een plek waar verbetermogelijkheden liggen als je het mij vraagt

.
Een derde oplossingsrichting zou trouwens zijn om My Tnet in het rode menu en myReact uit het zwarte forummenu te integreren. Een deel van die functionaliteit is namelijk niet specifiek voor GoT bedoeld. Een ander wel en daar moet dan ook een passend en goed beschrijvend plekje voor gevonden worden. Dit kan wat mij betreft al door niet meer over myReact te spreken, maar over My Gathering (My GoT is ook zo wat tenslotte

).
[
Voor 26% gewijzigd door
Harm op 16-10-2008 23:42
]