Zeer mooi TeGek. Zeker de beamer. Irriteert de PC aan de voeten en de losliggende kabels niet?
@FeaR1986: Klik, snelle search op eBay.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Meestal gebruiken we de PC als voetenbankje, Ik moet inderdaad nog steeds iets moois vinden om de kabels op te binden.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:38:
Zeer mooi TeGek. Zeker de beamer. Irriteert de PC aan de voeten en de losliggende kabels niet?
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
[ Voor 4% gewijzigd door Napo op 05-05-2009 17:06 ]
Sorry van de plaatjes. 4 jaar oude Trust die destijds €95,- was bij de Bart Smit i.c.m. weinig licht zorgen voor slechte foto'sBGB4rn schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:11:
juistem! geweldig dat rek met hardwarealleen de plaatjes zijn crap
[ Voor 38% gewijzigd door BGB4rn op 05-05-2009 19:45 ]
Signature
Verwijderd
Geen idee, maar als tie er komt zal ik ook wel even wat postenBGB4rn schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 19:42:
toevoeging; waar zou het "show je hardware bende " topic geopend moeten worden ? OH ?
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 14:22 ]
Signature
Nice, 2x 24" is hier ook nog gewenst. Is het niet een beetje ver weg kijken als je naar je linkse/rechts kant moet ? Ik heb nu 1x 24" staan en wil er nog een tweede bijNapo schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 17:05:
[afbeelding]
Bureau wat altijd redelijk clean is (ladekastje erlangs niet) met mijn 2 24" monitoren (SS2443BW) op een mooie newstar monitor arm .
[afbeelding]
Snapshotje van mijn koptelefoon met monitoren op de achtergrond
[afbeelding]
Mijn budget tv voor als ik toch eens iets op tv wil zien, kijk over het algemeen TV in de huiskamer
[afbeelding]
Oude schoorsteen verbouwt tot boekenplant en verzamelrekken met wat boeken, dvd's en wat hardware erin
Op zich genoeg ruimte in de kamer alleen ik zit of met de zon op de achterkant van de monitoren dus in mijn gezicht zoals het nu is of met de zon op de schermen en dat ik de monitoren niet ideaal kan neerzetten, dan maar deze oplossing.
Bureau gesponsoord door mijn werk FTW
wannahave is nog een beamer dat dan op de ruimte boven mijn monitoren wordt geprojecteerd
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
ik moet zeggen dat ik zeker leuke kamers voorbij zie komen__Kevind__ schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:48:
Nou nadat ik dit hele topic heb doorgelezen dacht ik van hey waarom ook niet.
Dit is mijn game room!
Mijn verzameling van DVD's (ongeveer 300 stuks)
[afbeelding]
Mijn opstelling![]()
[afbeelding]
Tja beetje artistiek komt er ook wel eens bij kijken
[afbeelding]
Uhm oke....![]()
[afbeelding]
Je moet er wel goed bij kunnen zitten toch
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn opstelling bestaat uit het volgende:
Samsung LE40F86BD LCD TV
Philips DVD Speler
Sony STR-DE598 Versterker
Tvix- 4100SH (Netwerk Mediabox + 750 GB HD)
Xbox 360
Boven op mijn PC kast zie je de lader voor mijn Logitech Harmony 785 en ontvanger voor mijn Microsoft Wireless desktop elite keyboard en Wireless Intellimouse Explorer 2.0
Mijn PC bevat (oude bak maar goed):
Asus P5LD2SE
Pentium 4 3.0 GHZ
ATI X1600 Pro 512 MB
2x 1 GB Kingston DDR2
En dat was het wel dacht ik zo.
You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Wss vinyl, heb ik ookVae Victus schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:44:
Is dat traanplaat op je vloer?
Verwijderd
Nogal zwart en ongezellig allemaal.__Kevind__ schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:32:
[...]
ik moet zeggen dat ik zeker leuke kamers voorbij zie komeniemand mijn stulpje nog gezien?
en wat vinden jullie ervan?
Ziet er mooi uit. Ben je miss wel "zo'n" fotograaf?Tom schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:42:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben niet zo'n gamer maargoed
Sony Bravia KDL-37W5500
Playstation 3
Yamaha RX-V663
Kef 2005.3 (5.1)
Aan de andere kant van de kamer staat m'n bed, om vanuit daar te gamen
(en ja die kabelgoot onder de TV is losgeschoten, moet ik nog fixen)
MVG, Frank
Op een bank oid? Moet je dan niet gigantisch omhoog kijken? Want hij hangt vrij hoog.Tom schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:43:
Dankje
En valt wel mee hoor, zit er iets van 2,5-3 meter vanaf ofzo. TV is 37 inch.
The devil is in the details.
lees de originele post eensHahn schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 20:35:
[...]
Op een bank oid? Moet je dan niet gigantisch omhoog kijken? Want hij hangt vrij hoog.
Signature
Blijkt dat een ontzettende bende te zijnJorn1986 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:35:
@Tom: ziet er erg gezellig en strak uit zo, maar vraag me echt af hoe nou de andere kant van je kamer er uit ziet, kan je daar misschien eens een foto'tje van laten zien?
PSN: Bellerophon-
Ow, ik ben blindBGB4rn schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:30:
[...]
lees de originele post eens
het gaat om een bed
The devil is in the details.
Verwijderd
leuke wallpaper... share?TwistedAnimator schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:10:
mijn hoekje eens posten
[afbeelding]
en een goede relax mag natuurlijk niet ontbreken
[afbeelding]
Signature
klopt is inderdaad Vinyl
hey bedankt manVerwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:26:
@__Kevind__
Ik vind de stijl van je kamer erg vet. Ik weet niet waarom maar op een of andere manier doet het me denken aan de kelder van Warlock uit Die Hard 4.0
ook zeer vette kamer hoor, en dan die relax stoel....... zeker regelmatig een nacht op doorgebracht ofniet?TwistedAnimator schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:10:
mijn hoekje eens posten
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik heb toch maar besloten om naar de drukker te stappen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:23:
@FeaR1986: De bordjes komen van Soundpictures. Echter, die site houdt het gemiddeld drie dagen uit en valt dan zonder bandbreedte. Met andere woorden, je moet er in het begin van de maand bij zijn. Op Demo-world worden er wel een aantal gemirrord maar dat is in vergelijking met de originele site zeer beperkt. Alle afbeeldingen zijn bedoeld voor print (300dpi) op A4 maar je kan ze altijd verkleinen moest het nodig zijn. Die van mij heb ik dan ook op A5 laten drukken. Stap gewoon bij een professionele drukker binnen en laat ze op zwaar materiaal uitprinten.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
[ Voor 15% gewijzigd door TwistedAnimator op 19-05-2009 00:46 ]
dat had ik eigenlijk ook niet anders verwacht, ik zou denk ik meer slapen dan gamen in die stoel, ruilen voorTwistedAnimator schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 00:42:
@tommm: http://druology.deviantart.com/art/In-A-Whisper-116344832 haarfijne wallpaper!
@kevind: daar heb ik idd al tot in de vroege uren op gegameden slaap vatten is ook helemaal niet moeilijk
![]()
bedankt voor de positieve commentaar
Sow, dat is wel echt de lelijkste stoel ooit!TwistedAnimator schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:10:
[afbeelding]
Dat is best goed gelukt moet ik zeggen!FeaR1986 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:04:
[...]
En ik heb toch maar besloten om naar de drukker te stappen.
Dit aangezien de originele bordjes uit de USA wat te groot zijn (ik moet A5 hebben en geen A4), plus dat deze oplossing goedkoper was.
Sorry voor de kwaliteit, maar die 5mp-camera van de Samsung U900 is niet je van het.
Plus dat ze dus gelamineerd zijn, wat met zwart nogal eens wil spiegelen al vind ik dat in het echt wel meevallen (en ik hang ze toch op waar nooit direct het licht op valt). Formaat is dus A5.
Totaalplaatje (klikbaar):
[afbeelding]
Dolby TruHD (klikbaar):
[afbeelding]
DTS HD Master Audio (klikbaar):
[afbeelding]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
ThnxLuPo schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 16:46:
[...]Dat is best goed gelukt moet ik zeggen!![]()
Tof, toch maar is over nadenken om ook zoiets te laten doen. Hoe heb je het gedaan? Gewoon die plaatjes van die site geplukt en daarmee naar een drukker gegaan? Vervolgens op A4 laten drukken en laten lamineren?
[ Voor 9% gewijzigd door qanar op 09-06-2009 08:35 ]
Signature
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 21:43 ]
JepVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:00:
Zit je niet wat dicht op je beeldscherm, althans zo lijkt het.
[ Voor 23% gewijzigd door qanar op 10-06-2009 08:30 ]
motabeatz.com
Signature
Of dat de trillingen de XBox 360 bereiken waardoor het schijfje intern gaat "schudden" en je dus krassen krijgt op je schijfjes?BGB4rn schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:03:
gaat het ruitje van dat audiomeubel niet kapot als je de z 5500 goed hard aan zet ?
of de hardeschijf van de Xbox kapot gaat door de magnetisme waar ze niet voor niks voor waarschuwen. Mijn laptop heeft er al onder geleden in ieder gevalFeaR1986 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:20:
[...]
Of dat de trillingen de XBox 360 bereiken waardoor het schijfje intern gaat "schudden" en je dus krassen krijgt op je schijfjes?
En je weet dat dat iets te maken had met je z-5500 omdat?_FrostBite_ schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:26:
[...]
of de hardeschijf van de Xbox kapot gaat door de magnetisme waar ze niet voor niks voor waarschuwen. Mijn laptop heeft er al onder geleden in ieder gevalIk dacht ohw valt wel mee dus zet ik de laptop op mijn bureau waar de z5500 sub vlak onder zit. Ga ik muziek luisteren ineens krijg ik blauw scherm op de laptop en valt hij uit. gelukkig na 2x opnieuw opstarten deed hij het weer. Maar ik ben wel gewaarschuwd
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
motabeatz.com
weet ik maar het kan zijn dat je m aanzet zonder het deurtje open te schuiven..NickySantoro schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:50:
@ BGB4rn: Nee, als je goed kijkt kunnen die schuifdeurtjes gewoon open
Signature
Jij snapt natuurlijk wel dat we daar wel even een foto van verwachtenVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:42:
pff al die nette kamers
Hier liggen overal kabels over de vloer, slaap ik tussen allemaal onderdelen en draait er een server onder men bed
Haha! Xbox hardeschijf kapot door magneet?_FrostBite_ schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:26:
[...]
of de hardeschijf van de Xbox kapot gaat door de magnetisme waar ze niet voor niks voor waarschuwen. Mijn laptop heeft er al onder geleden in ieder gevalIk dacht ohw valt wel mee dus zet ik de laptop op mijn bureau waar de z5500 sub vlak onder zit. Ga ik muziek luisteren ineens krijg ik blauw scherm op de laptop en valt hij uit. gelukkig na 2x opnieuw opstarten deed hij het weer. Maar ik ben wel gewaarschuwd
Omdat die gewoon goed in dat kastje past. Heb er ook nog noppenschuim onder en aan de zijkanten gedaan voor een beetje demping.wimpie007 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:24:
[...]
Haha! Xbox hardeschijf kapot door magneet?
Mompelt iets over de kooi van faraday.... Moet wel een hele dikke magneet zijn dan.
Bovendien zijn speakers vaak shielded.
Al lijken de trillingen me niks voor je TV en XBOX, hoezo staat die sub niet op de grond waar ie hoort?
motabeatz.com
Klinkt als een echte tweakerkamerVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:42:
pff al die nette kamers
Hier liggen overal kabels over de vloer, slaap ik tussen allemaal onderdelen en draait er een server onder men bed
http://posters.nl/browse/...-the-simpsons_6_1400.htmlVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:01:
NickySantoro,
Waar heb je die simpsons poster vandaan
motabeatz.com
Inderdaad...wimpie007 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:24:
[...]
Haha! Xbox hardeschijf kapot door magneet?
Mompelt iets over de kooi van faraday.... Moet wel een hele dikke magneet zijn dan.
Bovendien zijn speakers vaak shielded.
Al lijken de trillingen me niks voor je TV en XBOX, hoezo staat die sub niet op de grond waar ie hoort?
bla bla bla....bedankt voor de uitleg, maar ben meer geïnteresseerd in gameroomsFeaR1986 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:20:
[...]
Inderdaad...
Een harde schijf is zeker wel kapot te krijgen door een magneet, maar dan moet je meer aan van die magneten denken op bouwplaatsen die letterlijk tonnen staal aan kunnen trekken. Met dat magneetje uit de Z-5500 gaat dat zeker niet lukken.
Overigens kan je met een subwoofer wel een harde schijf kapot maken. Maar dan heeft het dus meer met trillingen te maken welke je harde schijf inderdaad niet leuk vindt. Ik heb hier ooit eens mijn (toen nog kleine) subwoofer op mijn pc kast gezet. Resultaat was een kapotte harde schijf door te trilling en zowel de koeler van mijn grafische kaart als processor waren los getrild...
Maar ik ben het wel met je eens dat het niet de plaats is om een subwoofer neer te zetten, want dat het gaat resoneren en dergelijke ben ik wel zeker van. Plus dat het geluid niet zal zijn zoals het bedoeld is aangezien deze vrij moet staan. En een kastje is nou niet bepaald "vrij" te noemen.
motabeatz.com
Verwijderd
Komt deze week wel, als ik keertje zin hebeXisTa schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:06:
[...]
Jij snapt natuurlijk wel dat we daar wel even een foto van verwachten
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Gabliboeba op 10-06-2009 21:08 ]
Tss... niet zo'n grote mond als je er niet tegen kan dat er commentaar geleverd gaat worden op de foto's die je post. En al helemaal niet als je van de aparte dingen doet als subwoofers in kasten plaatsenNickySantoro schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:44:
[...]
bla bla bla....bedankt voor de uitleg, maar ben meer geïnteresseerd in gameroomsdus POSTEN maar
MVG, Frank
Mijn hardschijf heeft wel degelijk te lijden gehad onder de magnetische stralling. er zit niet voor niets een waarschuwing in de handleiding van de z5500 dat je geen electronishe apparaten binnen 60cm van de subwoofer mag plaatsen. trilling kon het in mijn geval niet wezen want toen het gebeurde was er eigenlijk geen bas te voelen.FeaR1986 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:20:
[...]
Inderdaad...
Een harde schijf is zeker wel kapot te krijgen door een magneet, maar dan moet je meer aan van die magneten denken op bouwplaatsen die letterlijk tonnen staal aan kunnen trekken. Met dat magneetje uit de Z-5500 gaat dat zeker niet lukken.
Overigens kan je met een subwoofer wel een harde schijf kapot maken. Maar dan heeft het dus meer met trillingen te maken welke je harde schijf inderdaad niet leuk vindt. Ik heb hier ooit eens mijn (toen nog kleine) subwoofer op mijn pc kast gezet. Resultaat was een kapotte harde schijf door te trilling en zowel de koeler van mijn grafische kaart als processor waren los getrild...
Maar ik ben het wel met je eens dat het niet de plaats is om een subwoofer neer te zetten, want dat het gaat resoneren en dergelijke ben ik wel zeker van. Plus dat het geluid niet zal zijn zoals het bedoeld is aangezien deze vrij moet staan. En een kastje is nou niet bepaald "vrij" te noemen.
Ik kan er niet tegen, omdat ik die reactie op jouw gaf? Why so serious?FeaR1986 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:47:
[...]
Tss... niet zo'n grote mond als je er niet tegen kan dat er commentaar geleverd gaat worden op de foto's die je post. En al helemaal niet als je van de aparte dingen doet als subwoofers in kasten plaatsen![]()
En ik zal mijn gameroom weer eens posten als ik eruit ben of er nu Dali of Focal speakers moeten komen
motabeatz.com
waarom zou je hier posten als je er geen commentaar op mag leveren. bekijk het van de andere kant, wij waarschuwen je alleen maar. als jij der zelf niks mee doet is het jou probleem.NickySantoro schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:49:
[...]
Ik kan er niet tegen, omdat ik die reactie op jouw gaf? Why so serious?Ik vind alleen dat mensen dat niet allemaal hoeven te lezen. Het is het 'post je gameroom' topic en dat willen mensen ook zien
En als ik die sub daar in mn kastje wil hebben, dan doe ik dat lekker toch.
En als je een spelletje nou helemaal niks moet, kan je 'm meteen door de plee spoelen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Een grapje mag, maar plaats aub wel eigen foto's. Geen plaatjes die van de honderdste site gekopiëerd zijn door zowel boner.com als marktplaats.nl
Wel een sjieke zitplaats op die manierTheZeroorez schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:04:
[...]
Een grapje mag, maar plaats aub wel eigen foto's. Geen plaatjes die van de honderdste site gekopiëerd zijn door zowel boner.com als marktplaats.nl
PSN: Bellerophon-
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
[ Voor 86% gewijzigd door Dark Master op 19-06-2009 16:59 ]
Signature
[ Voor 30% gewijzigd door Vandread op 19-06-2009 18:35 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Dark Master op 19-06-2009 19:09 ]
Nee het is niet echt een alternatief. Gewoon een leuk speelhokje, het huisje is wel te bereiken via de achterkant.Jorn1986 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 10:04:
Is dit het alternatief van op kamers gaan, wanneer er kamer-nood is? Kan je het tuinhuisje alleen bereiken via binnenshuis, of kan je ook omlopen? Ben gewoon nieuwsgierig, vind het een grappig alternatief voor een studenten-kamer
Er zit zowel een slot als een alarm op het huisje.Tijn89 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 15:08:
Wel wat inbraakgevoeliger dan 'gewoon' op je zolderkamer als je het mij vraagt..
but still quit cool
Dat ziet er nog best leuk uit dat AmBX-systeem.
De boxjes zijn niet aangesloten bij mijFeaR1986 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 14:43:
Maar hoe klinken die boxjes?
[ Voor 0% gewijzigd door Chaosstorm op 21-06-2009 16:40 . Reden: Typo's fixen ]
Op je laatste plaatje, wat is dat voor een (media center) programma dat je daar draait?
Beetje crossposten jijCorné
Mijn "gameroom":
MVG, Frank
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Signature
Mooie Alfa..Evinyatar schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 21:48:
Ook maar eens mijn onlangs vernieuwde gameroom/werkruimte/home theatre combo tonen :-)
Ha ja, maar het is ook een multi-functionele kamer!frankK800i schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:26:
[...]
Beetje crossposten jij. Vond je post ook in het Post hier pics en specs van je home cinama topic!
Uh geen idee eigenlijk. Hij heeft 2 HDMI in en 1 out.TKing schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:22:
Kan jouw reciever ook upscalen? Ik heb hier een AVR132 staan, maar die kan dat nietDie stuurt het beeld gewoon direct door. Component blijft ook component, composiet blijft composiet en S-video blijft S-video. En heeft de jouwe ook HDMI?
Haha ja idd.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq