* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
BGB4rn schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:46:
maar wel verdacht ^^ wie weet staat er wel een heel leuk plaatje van een mooie dame op

:D
Signature
Hallo Baumans, ik heb een vraagje aan je, waar heb je de tv meubel gekocht? ik vind het namelijk een hele mooie en ben al een hele poos aan het zoeken naar zoiets.Baumans schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 00:33:
Mijn gameroom heeft ook een update gehad.
De oude situatie:
[afbeelding]
[afbeelding]
De nieuwe situatie:
De receiver, Marantz SR5002 en de XBOX Elite:
[afbeelding]
JVC XV-NA77 DVD speler en Humax Duovisio PVR-9200 C
[afbeelding]
De centerspeaker Kef IQ6C:
[afbeelding]
De subwooder Kef PSW2500:
[afbeelding]
De frontspeakers Kef IQ7SE
[afbeelding]
[afbeelding]
De frontspeakers zijn op via Bi-Amping aangesloten op de receiver
[afbeelding]
De kabelbrei achter de receiver en achter het tv-meubel
[afbeelding]
[afbeelding]
De surroundspeakers staan nog op de planning om vervangen te worden door een set Kef IQ5 / IQ5SE / IQ50.
[afbeelding]
Totaal overzicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Samenvatting apparatuur:
TV: Samsung PS42C91H
Receiver: Marantz SR5002
Frontspeakers: Kef IQ7SE
Center: Kef IQ6C
Surroundspeakers: Nog steeds de oude speakers van mijn Technics set.
Subwoofer: Kef PSW2500
XBOX 360 Elite
DVD speler: JVC XV-NA77
PVR: Humax Duovisio PVR-9200 C
Afstandsbediening Logitech Harmony 885Afstandsbediening Logitech Harmony 885
Alvast bedankt
Het is in ieder geval een bepaalde serie waar ze ook een dito dressoir van verkopen (tegen de muur naast de eettafel).GranCanaria schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:16:
[...]
Hallo Baumans, ik heb een vraagje aan je, waar heb je de tv meubel gekocht? ik vind het namelijk een hele mooie en ben al een hele poos aan het zoeken naar zoiets.
Alvast bedankt
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Het zijn foto's van mij vriendinBGB4rn schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:46:
maar wel verdacht ^^ wie weet staat er wel een heel leuk plaatje van een mooie dame op
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
[img=480,640]http:////img519.imageshack.us/img519/1621/image116s.jpg[/img]

u ziet
-PC (voor specs zie mijn profiel)
-LG Flatron W2234S
-MSI Wind
-Technics ST-HD310
-Logitech toesenbord
-Trust muis
-Senseo
-Rechterbox van mn tv
u ziet niet
-11m2 aan zooi
MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3
Je bedoelt, U ziet niet foto 1.. of staat die 11m2 aan zooi daarop
[ Voor 119% gewijzigd door Yippie op 31-03-2009 00:24 ]
Labello Classic en Aqua en Schwarzkopf(?) gel..Yippie schreef op maandag 30 maart 2009 @ 23:32:
Wel stoer zo'n Senseo bij de hand.
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 30-03-2009 23:33 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Idd, dat is dan minder stoer. Het is trouwens Nivea for MenAngeloonie schreef op maandag 30 maart 2009 @ 23:33:
[...]
Labello Classic en Aqua en Schwarzkopf(?) gel..
Signature
Voor die chille senseo natuurlijk.BGB4rn schreef op maandag 30 maart 2009 @ 23:42:
en een pak suikerklontjes naast je scherm om niet te vergeten
Doe mij trouwens maar koffie met die filterzakkies enzo, nog altijd een stuk lekkerder imho.
Maar nutteloos, na 2 bakjes zetten moet je toch naar de keuken om hem te vullen.Yippie schreef op maandag 30 maart 2009 @ 23:32:
Wel stoer zo'n Senseo bij de hand.
[ Voor 15% gewijzigd door Meelobee op 31-03-2009 03:04 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.
Ja idd, alleen jammer dat hij niet reageerd op mijn postLuPo schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:53:
[...]
Het is in ieder geval een bepaalde serie waar ze ook een dito dressoir van verkopen (tegen de muur naast de eettafel).
Ik zal overigens binnenkort mijn eigen set fotograferen, met de ps3, xbox360, wii, dreambox etc
dat valt ook wel weer mee. 6 kopjes haalt ie meestal welMeelobee schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 03:04:
[...]
Maar nutteloos, na 2 bakjes zetten moet je toch naar de keuken om hem te vullen.
@sokkiejjj
klopt, maar ik vind dit makkelijker
Sorry voor de late reactie GranCanaria!GranCanaria schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 08:16:
[...]
Ja idd, alleen jammer dat hij niet reageerd op mijn postIk vind het echt een leuke tv meubel en precies wat ik zoek.
Ik zal overigens binnenkort mijn eigen set fotograferen, met de ps3, xbox360, wii, dreambox etcde ultieme entertainment room
Ik heb het meubel 2 jaar geleden bij Knibbler in Heerlen gekocht. Het is van de zogenaamde Feelings-collectie: http://www.feelings-collectie.nl/
Het is van de Cubic serie als ik mij niet vergis. Ik weet niet of het nog te krijgen is.
Bedankt Kerel, je hebt me echt geholpen, ik ga even kijken of de tv meubel in regio Nijmegen te vinden is.Baumans schreef op woensdag 01 april 2009 @ 01:17:
[...]
Sorry voor de late reactie GranCanaria!
Ik heb het meubel 2 jaar geleden bij Knibbler in Heerlen gekocht. Het is van de zogenaamde Feelings-collectie: http://www.feelings-collectie.nl/
Het is van de Cubic serie als ik mij niet vergis. Ik weet niet of het nog te krijgen is.
heb je dat altijd of ligt dat aan de opname ?
leuke setup overigens
Signature
Verwijderd
Ligt aan de opnameBGB4rn schreef op woensdag 01 april 2009 @ 15:56:
wat hebben die gasten op tv een rooie kop zeg !
heb je dat altijd of ligt dat aan de opname ?
leuke setup overigens
Had de zon tegen, dus vandaar
Signature
Signature
Verwijderd
2 meterGranCanaria schreef op donderdag 02 april 2009 @ 08:10:
wel een gave tv hoor, hoeveel meter zit je er vanaf?
Ik win!, 42" Plasma op 50cm afstandVerwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:54:
[...]
2 meter. Slecht, i know, maar het gamed zo herlich
Moet nog steeds fotos maken, maar wil eerst een kastje anders zitten er overal lelijk kabels
Soon! I Promise!
Jij wint idd, echter is het in jouw geval echt niet goed om er 50cm van af te zitten. maar jij wintKoffieNT schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:04:
[...]
Ik win!, 42" Plasma op 50cm afstand. Bij PC-gaming dan, met xboxen gewoon netjes op de bank 3meter verderop.
Moet nog steeds fotos maken, maar wil eerst een kastje anders zitten er overal lelijk kabels.
Soon! I Promise!

Mijn Game hoekje in de huiskamer!
Op de foto's te zien:
PC Met de volgende onderdelen:
Antec 900
Core i7 920
4GB Corsair geheugen word binnenkort vervangen voor een setje van OCZ, 3x2 GB
XFX GTX280
Verder een 24 inch monitor van Iiyama
OCZ Dominatrix
OCZ Alchemy
Razer Exactmat
Creative Fatal1ty Headset
HP Deskjet F2180
Verder 100% Ikea meubels!
Hij heeft 'em er wel staan hoor. Alleen niet het typenummer als je dat bedoelt.MX-Arjen schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 11:23:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Game hoekje in de huiskamer!![]()
Op de foto's te zien:
PC Met de volgende onderdelen:
Antec 900
Core i7 920
4GB Corsair geheugen word binnenkort vervangen voor een setje van OCZ, 3x2 GB
XFX GTX280
Verder een 24 inch monitor van Iiyama
OCZ Dominatrix
OCZ Alchemy
Razer Exactmat
Creative Fatal1ty Headset
HP Deskjet F2180
Verder 100% Ikea meubels!
scherm is de Iiyama E2407HDS-B1.
En OCZ fan valt wel mee! Had hiervoor de G9 en de G15v2.
De OCZ muis ligt bij mij beter inde hand maar dit is persoonlijk.
Toetsenbord kan ik wel wat over zeggen Voordeel ten opzichte van de G15v2 zijn de marco toetsen. Media toetsen.
En het rubberlaagje wat op de toetsen zit. Ik zelf heb nogal last van vette vingers en bij dit toetsenbord totaal niet. Bij de G15v2 had ik geen grip op de toetsen.
Mooie is trouwens, OCZ gamingbundel bij salland was 40 euro. Muis Tobo en muismat. Nu gebruik ik de razer muismat en. Muismat was bijna net zo duur als mijn Tobo en muis bij elkaar.
Edit.
Wat wel een nadeel aan de OCZ Alchemy is dat het geen verlichte toetsen heeft dit mis ik erg!
[ Voor 7% gewijzigd door MX-Arjen op 04-04-2009 14:44 ]
Verwijderd

Binnenkort ga ik weer op mezelf wonen met nieuwe vriendin, maar dit is de voorlopige kamer waar ik naast m'n werk m'n uren doorbreng. Overigens excuses voor de slechte fotos, HTC Touch heeft geen flits.
Wat zie je:
- Philips 37' inch full HD tv (typenummer zou ik niet weten)
- Nintendo Wii (al een tijdje niet aangesloten)
- Xbox 360 Elite
- Normal Xbox
- Halo Arts
- Guitar Hero gitaar
- PC (core i7 920 inmiddels)
- 2x Toshiba 22' inch
- 5.1 Logitech speaker set
- Cisco Router & Asus RX3041 router
- Surround Headset
- PSP (reden stof: speel ik niet zo vaak, alleen in vliegtuig naar lan toernooien)
- M'n kast en een zwarte hond
- Microsoft Habu muis
Nu een vraag aan de XBOX & PS3 bezitters: waarom heb je beide consoles gekocht? Zoveel exclusives zie ik niet voor PS3/XBOX, ben geen fan van Killzone either.
nette setup overigens, gebruik je de oude xbox trouwens nog wel? heb je al die spellen ondertussen al niet een keer gespeeld ?
Signature
Super Stardust HD (op PSN)Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 17:20:
Nu een vraag aan de XBOX & PS3 bezitters: waarom heb je beide consoles gekocht? Zoveel exclusives zie ik niet voor PS3/XBOX, ben geen fan van Killzone either.
Pixeljunk Monsters (PSN)
Flower (PSN)
Killzone 2
Valkyria Chronicles (als je van strategie in een licht RPG sausje houdt)
Metal Gear Solid 4
Dead Space
Motor Storm 2
Ratchet & Clank: Tools of Destruction
Resistance 2
Fall Out 3
Siren: Blood Curse
Hot Shots Golf 5
Resident Evil 5
Street Fighter 4
Little Big Planet
Mirror's Edge
------------------
Niet allemaal exclusives, maar wel een groot deel. Rechtstreeks gekopieerd van post van ymmv op blz. 47 van het Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 40
MVG, Frank
Verwijderd
PS3 heeft Blu-Ray, XBOX360 nietVerwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 17:20:
Kijk iemand met smaak voor speakersBaumans schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 00:33:
Mijn gameroom heeft ook een update gehad.
De oude situatie:
[afbeelding]
[afbeelding]
De nieuwe situatie:
De receiver, Marantz SR5002 en de XBOX Elite:
[afbeelding]
JVC XV-NA77 DVD speler en Humax Duovisio PVR-9200 C
[afbeelding]
De centerspeaker Kef IQ6C:
[afbeelding]
De subwooder Kef PSW2500:
[afbeelding]
De frontspeakers Kef IQ7SE
[afbeelding]
[afbeelding]
De frontspeakers zijn op via Bi-Amping aangesloten op de receiver
[afbeelding]
De kabelbrei achter de receiver en achter het tv-meubel
[afbeelding]
[afbeelding]
De surroundspeakers staan nog op de planning om vervangen te worden door een set Kef IQ5 / IQ5SE / IQ50.
[afbeelding]
Totaal overzicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Samenvatting apparatuur:
TV: Samsung PS42C91H
Receiver: Marantz SR5002
Frontspeakers: Kef IQ7SE
Center: Kef IQ6C
Surroundspeakers: Nog steeds de oude speakers van mijn Technics set.
Subwoofer: Kef PSW2500
XBOX 360 Elite
DVD speler: JVC XV-NA77
PVR: Humax Duovisio PVR-9200 C
Afstandsbediening Logitech Harmony 885Afstandsbediening Logitech Harmony 885
Ik heb zelf nu twee iQ10`s als frontspeakers, dit worden straks als de iQ60 en de iQ70/90s binnen zijn de surround speakers. Als receiver de MarantZ SR4003 of SR6003 afhankelijk van het budget.
Dank je!. Ik IQ 7SE heb ik een pas geleden in duitsland besteld voor maar 249 euro per stukraymonvdm schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 22:12:
[...]
Kijk iemand met smaak voor speakers![]()
Ik heb zelf nu twee iQ10`s als frontspeakers, dit worden straks als de iQ60 en de iQ70/90s binnen zijn de surround speakers. Als receiver de MarantZ SR4003 of SR6003 afhankelijk van het budget.
Dat was zijn vraag niet aangezien hij zei dat volgens hem de exclusives niet zo groot waren. Dus dan krijg je 't zelfde; als iemand al een PS3 (blu-ray) zou hebben, hoezo zou hij dan nog een 360 kopen..
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2009 01:13 ]
Verwijderd
Update:

Wat je ziet:
PS3
360
Wii
PS2
Z5450
Samsung 32" LCD
Ow, DSi staat er ook op... En helemaal links een server waarmee ik aan het aankloten ben.
Game PC is er ook, maar daar is niets veranderd sinds de vorige keer.
Verwijderd
Wel een mooie TV / speakers
Ik heb nog een oude CRT TV (zie mijn post met fotos) mn Radio heeft ook mooie speakers (enige voordeel).
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2009 01:33 ]
Verwijderd
Materialist daarentegen
Verwijderd
En als je dan toch gelijk hebt, dit was de enige manier om alles op het kastje te laten passen.
Verwijderd
Halo 1 is geweldigBGB4rn schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 18:30:
is de zwarte hond ook in bruin leverbaar ? staat beter bij het meubilair hier![]()
nette setup overigens, gebruik je de oude xbox trouwens nog wel? heb je al die spellen ondertussen al niet een keer gespeeld ?
Ik had best wat problemen met die Z5450. Ten eerste ging mijn draadloze internet minder goed werken, maar bovenal kreeg ik tikken in mijn 360 headsetVerwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 01:31:
Wat je ziet:
PS3
360
Wii
PS2
Z5450
Samsung 32" LCD

Heb nu deze als vervanging, 5.1 headset met aansluiting voor Xbox 360 Mic:

Signature
Het echte is altijd leuker.BGB4rn schreef op zondag 05 april 2009 @ 14:17:
dat wel maar werkt dat dan niet ook op de xbox 360 zodat je de oude in de kast kan mikken, wat van mij niet per see hoeft ofzo ..
Verwijderd
sommige spellen zijn niet compitable backwards op 360, bovendien krijg je lelijke randen (ik tenminste) aan de zijkant (kan geen widescreen??) op 360 met normale xbox spellen.BGB4rn schreef op zondag 05 april 2009 @ 14:17:
dat wel maar werkt dat dan niet ook op de xbox 360 zodat je de oude in de kast kan mikken, wat van mij niet per see hoeft ofzo ..
Verwijderd
Neem me niet kwalijk!Kn4kw0r5t schreef op zondag 05 april 2009 @ 00:16:
[...]
Dat was zijn vraag niet aangezien hij zei dat volgens hem de exclusives niet zo groot waren. Dus dan krijg je 't zelfde; als iemand al een PS3 (blu-ray) zou hebben, hoezo zou hij dan nog een 360 kopen..
mij lijkt dat je dan een instelling verkeerd hebt staan op je tv op xdoos..Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:29:
[...]
sommige spellen zijn niet compitable backwards op 360, bovendien krijg je lelijke randen (ik tenminste) aan de zijkant (kan geen widescreen??) op 360 met normale xbox spellen.
Signature
Totaaltje:

Mijn PC:

Spec's:
Intel E8400
MSI P45 Platinum
Kingston ValueRAM 4GB 800MHz
Sapphire 4870 1GB
Coolermaster Real Power M520
Samsung Spinpoint F1 1TB
Coolermaster Hyper Z600
Pinoneer DVR-116D SCSI
Sweex CR005V2
Coolermaster Centurion 590
Logitech G15 V2
Logitech G9
Creative Fatal1ty Gaming Headset
Logitech X-540
Benchmark:

MVG, Frank
Ga ik doen zodra ik 2 beeldschermen heb.frankK800i schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:38:
zou je niet dat oude tv'tje het raam uitgooien en voor een paar tientjes een tv-kaart voor je pc kopen?
lijkt het nou maar zo of zit er gewoon geen plexi in het zijpaneel van je pc ?
[ Voor 65% gewijzigd door een moderator op 08-04-2009 17:56 . Reden: beetje overdreven om dat allemaal te quoten voor die ene vraag ;) ]
Signature
Zit er nog niet in, het is nog niet klaarBGB4rn schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:13:
[...]
lijkt het nou maar zo of zit er gewoon geen plexi in het zijpaneel van je pc ?
[ Voor 4% gewijzigd door chocolade-reep op 08-04-2009 18:36 ]
Signature
Ja vond ik ook, mijn oom heeft daar zoon machine voor, wat dat precies is weet ik niet.BGB4rn schreef op woensdag 08 april 2009 @ 20:30:
wel netjes gezaagd overigens !
Verwijderd
Waarom paste hij niet dan?Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 21:29:
komt bekend voor die cpu koeler, die heeft hier ook gehangen in een cosmos s die moest ik modden om die koeler passend te kregen kelere wat een bakbeest was dat!!
Verwijderd
Wel vreemd dat dat niet past omdat het allebij van Coolemaster is, dan ga je er vanuit dat dat voor elkaar is afgesteld.Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:31:
de zijkant kon er niet meer op, dat kon je wel oplossen door de grote fan aan de zijkant eruit te halen maar ik heb geen s versie gekocht om zonder dat ding te draaien dan zou ik wel een 1000 gehaald hebben maar nu heb ik dat sierkapje van de cpu koeler eraf gehaald en past het precies
Ik vind een losse TV erbij anders wel ontzettend handig, beter dan een TV kaart in de PC. Als je bijvoorbeeld wilt gaan gamen met de TV aan dan kan dat niet met een TV kaart. Daarnaast moet je PC dan altijd aan staan om tv te kijken, want ook niet echt handig is. Ook qua software vond ik een TV kaart nog altijd minder degelijk dan een aparte TV.frankK800i schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:38:
zou je niet dat oude tv'tje het raam uitgooien en voor een paar tientjes een tv-kaart voor je pc kopen?
Beste oplossing is op een 22'' monitor te kopen met ingebouwde TV-tuner of scart aansluiting. Je kunt dan je TV signaal rechtstreeks of via digitale TV decoder naar dat scherm sturen, terwijl je het andere scherm gebruikt om te gamen en je kunt in alle gevallen beschikken over twee beeldschermen om op te werken.
[ Voor 21% gewijzigd door frankknopers op 09-04-2009 19:42 ]
Goud is geen geld
Maar hoe wissel je dan van tv naar Pc met dat 2de beeldscherm?frankknopers schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:40:
[...]
Ik vind een losse TV erbij anders wel ontzettend handig, beter dan een TV kaart in de PC. Als je bijvoorbeeld wilt gaan gamen met de TV aan dan kan dat niet met een TV kaart. Daarnaast moet je PC dan altijd aan staan om tv te kijken, want ook niet echt handig is. Ook qua software vond ik een TV kaart nog altijd minder degelijk dan een aparte TV.
Beste oplossing is op een 22'' monitor te kopen met ingebouwde TV-tuner of scart aansluiting. Je kunt dan je TV signaal rechtstreeks of via digitale TV decoder naar dat scherm sturen, terwijl je het andere scherm gebruikt om te gamen en je kunt in alle gevallen beschikken over twee beeldschermen om op te werken.
zie voor spec's m'n onderschrift

en m'n entertainment hoek in de woonkamer

Ziet er goed uit!shameete schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 08:22:
mijn pc hoek in de hobby kamer![]()
[afbeelding]
en m'n entertainment hoek in de woonkamer![]()
[afbeelding]
Is die Renault Mégane van jou?
thanxLuPo schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 09:54:
[...]
Ziet er goed uit!![]()
Is die Renault Mégane van jou?
die renault is niet van mij, was toevallig de website van automaxx die openstond
Verwijderd
Run je vista 64 bits of 32 bits?chocolade-reep schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:16:
Nou, nu ik mijn 4870 heb zal ik ook maar eens gaan posten.
Totaaltje:
[afbeelding]
Mijn PC:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spec's:
Intel E8400
MSI P45 Platinum
Kingston ValueRAM 4GB 800MHz
Sapphire 4870 1GB
Coolermaster Real Power M520
Samsung Spinpoint F1 1TB
Coolermaster Hyper Z600
Pinoneer DVR-116D SCSI
Sweex CR005V2
Coolermaster Centurion 590
Logitech G15 V2
Logitech G9
Creative Fatal1ty Gaming Headset
Logitech X-540
Benchmark:
[afbeelding]
Muist dat niet raar, je muis aan de linker kant?shameete schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 08:22:
mijn pc hoek in de hobby kamer![]()
[afbeelding]
en m'n entertainment hoek in de woonkamer![]()
[afbeelding]
Hij ziet er niet uit als een linkshandige muis.
ik ben niet anders gewendchocolade-reep schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:54:
[...]
Muist dat niet raar, je muis aan de linker kant?
Hij ziet er niet uit als een linkshandige muis.
Ieder zijn dingshameete schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:58:
[...]
ik ben niet anders gewend, ik ben linkshandig en gebruik de rechtshandige muis al jaren tot volle tevredenheid
Verwijderd
Ok, ik heb een soort gelijk systeem alleen dan ipv een intel cpu een AMD. Ik zal morgen maar es pics posten.chocolade-reep schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:56:
[...]
Windows Vista Ultimate 32 bits.
Als Windows 7 uit komt neem in waarschijnlijk 64 bits, ik heb nou 32 omdat ik hem van mijn vader heb gekregen.
Verwijderd

U ziet hier:
- iiyama 17''
- iiyama 22'' (1920*1080)
- Oude Paradigit bak (pentium 4) (windowen CCFL's in gezet)
- Acer Travelmate 7730
- Logitech G15 v1.0
- Logitech G5 v2.0
- Logitech G51
- Corepad L
- Sennheiser HD 201
- Lacie 300gb
- Western digital 1tb
- foto geschoten met Sony A350
Signature
Vind je het niet wat donker om zo te werken, of heb je altijd die (plafond?) lamp aanstaan zoals daar?
En uiteraard, Logitech G15 v1 FTW
één is geen, twee is één
Verwijderd
Je hebt gelijk, ik had het ook anders kunnen doen maar die laptop is makkelijker snel mee te nemen als er geen scherm op aangesloten zit.TKing schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 07:29:
Ik gok dat de laptop alleen zijn eigen scherm heeft en de PC er twee.
Speciaal voor de foto de lamp aan gedaan, normaal zit ik hier in het pikkedonkerVind je het niet wat donker om zo te werken, of heb je altijd die (plafond?) lamp aanstaan zoals daar?
G15 v1 is inderdaad ''top notch''
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2009 10:54 ]
Pics:

PC:
Antec Nine hundred
AMD Phenom II 940BE Inmiddels op 3500Mhz @ Stock cooler
MSI DKA790GX
2x 2Gb OCZ Gold PC8500
Sapphire HD4890 @ 975/1050
X-Fi Xtreme gamer.
Samsung F1 Spinpoint 750GB

Hierop zie je de kast dan.
Samsung T220
Logitech G11
Logitech MX510
Logitech X-530 geluidsetje
iPod Nano wit 2GB.
iPhone 3G 16GB
Ikea bureau met verrijdbaar kastje eronder.
iomega Externe HDD 500GB
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Lijkt me niet heel erg goed voor je ogen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 10:52:
[...]
Speciaal voor de foto de lamp aan gedaan, normaal zit ik hier in het pikkedonker
Leuk spul zeg!Kuhr89 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 11:53:
Aangezien ik een nieuwe PC heb samengestelt heb ik meteen even foto's gemaakt.
Pics:
[afbeelding]
PC:
Antec Nine hundred
AMD Phenom II 940BE Inmiddels op 3500Mhz @ Stock cooler
MSI DKA790GX
2x 2Gb OCZ Gold PC8500
Sapphire HD4890 @ 975/1050
X-Fi Xtreme gamer.
Samsung F1 Spinpoint 750GB
[afbeelding]
Hierop zie je de kast dan.
Samsung T220
Logitech G11
Logitech MX510
Logitech X-530 geluidsetje
iPod Nano wit 2GB.
iPhone 3G 16GB
Ikea bureau met verrijdbaar kastje eronder.
iomega Externe HDD 500GB
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Wat zijn de specs:
- Kingpin MS200 16:9 scherm. (ongeveer 80")
- Xbox 360 Elite
- PS3
- Onkyo 505 Receiver
- Onkyo SP-404E DVD speler
- Samsung H360R digitale decoder
- HTPC Antec NSK1300 met Intel P45 bordje met E2100/2GB/Passieve ATI2600
- Logitech Cordless desktop LX 710 Laser
- Samsun 710T TFT
- Epson TW700 Beamer
- Philips Living Color lamp voor de sfeer verlichting
- Tannoy SFX 5.1 Home Theater Speakers

En dan moet er ook nog gegamed worden, en vooral geraced

Specs:
- GHWT bundle voor de Xbox
- Playseat Evolution met G25 Racing wheel
- In de kast ook nog Xbox 360 Racing wheel
Er zit een raam achter het scherm dus op deze manier maak ik de kamer ook gelijk donker. Overdag is het dus ook prima te doen, vooral om dat de zon alleen in de ochtend op dat raam staat. Voor een echter thuisbioscoop zou je natuurlijk dikke vloerbedeking op de grond moeten hebben en zwarte/donkere muren, maar ik vind het wel prettige zo.
En voor wie wil weten waar de meubels vandaan komen en het nog niet gezien hadden: Ikea...
[ Voor 5% gewijzigd door bassio op 11-04-2009 23:45 . Reden: meubels ]
Yay! Guitar Hero!
OT: zeer mooie gameroom
[ Voor 84% gewijzigd door een moderator op 12-04-2009 09:52 . Reden: zo'n enorme quote voor twee nutteloze regeltjes is echt niet nodig... ]
Verwijderd
Wat voor scherm is dat? Als dat een T220 of T240 is wil ik graag weten hoe je die hebt opgehangen namelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 23:34:
Mijn eerste post op GoT!
[afbeelding]
[afbeelding]
buzfuz, als hij een T220 of T240 heeft opgehangen is het omdat het een T220HD of T240HD is, die hebben een VESA-mount
celiusjoey, welkom op GoT

En 5.1 met de 5 satellieten allemaal als front
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Welke achtergrond is dat heb je een linkje oidVerwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 01:52:
Ditis mijn vernieuwde opstelling:
[afbeelding]
[afbeelding]
U ziet hier:
- iiyama 17''
- iiyama 22'' (1920*1080)
- Oude Paradigit bak (pentium 4) (windowen CCFL's in gezet)
- Acer Travelmate 7730
- Logitech G15 v1.0
- Logitech G5 v2.0
- Logitech G51
- Corepad L
- Sennheiser HD 201
- Lacie 300gb
- Western digital 1tb
- foto geschoten met Sony A350
Edit: Danku!
9800X3D | 3070
Verwijderd
Ik heb hem ge-upload voor je: http://img2.imageshack.us/img2/7811/blue144.jpgPindamann schreef op zondag 12 april 2009 @ 00:53:
[...]
Welke achtergrond is dat heb je een linkje oid
Hij leek mij al een stuk groter dan een T220 of T240

Dit topic is gesloten.