Gamen, films kijken en muziek luisteren doe ik vrijwel alleen maar achter de pc en daarom heb ik me daar nog al opgefocussed om alles zo fijn mogelijk te maken voor een heerlijke experience tijdens het gamen of het kijken van een film. Gisteren de indeling van mijn bureau veranderd zodat het scherm nu onderstaat en de center speaker erboven wat eerst anders om was. Het voordeel hiervan is dat het scherm nu iets dichter voor mijn neus staat waardoor ik teksten ook weer iets beter kan lezen. Ik heb namelijk niet de beste ogen 
Hier de pica's

Momenteel ben ik mijn geluidsset aan het afronden. Nu staan er 2x JBL E80 zuilen en een JBL EC20 in het midden. Vandaag twee nieuwe E80 besteld als rears en als het mee zit volgende maand nog 2x de E80 zodat de 7.0 zet klaar is. Dit alles aangesloten op een Sony STR DA-1200ES 7.1 versterker. Ik twijvel nog een beetje over een subwoofer want die is opzich niet nodig met al die 8" woofers die al behoorlijk kunnen brullen
Mocht ik eindelijk een leuke woning hebben dan lijkt het me wel vet om een apparte game room te maken met veel retro consoles.
Ik heb hier nog een NES liggen en 2 PSOnes nieuw in doos samen met een zooi top games. Binnenkort wil ik zo een composiet-in kaartje kopen voor mijn pc zodat ik mijn consoles kan gebruiken via mijn pc op m'n monitor.
Hier de pica's

Momenteel ben ik mijn geluidsset aan het afronden. Nu staan er 2x JBL E80 zuilen en een JBL EC20 in het midden. Vandaag twee nieuwe E80 besteld als rears en als het mee zit volgende maand nog 2x de E80 zodat de 7.0 zet klaar is. Dit alles aangesloten op een Sony STR DA-1200ES 7.1 versterker. Ik twijvel nog een beetje over een subwoofer want die is opzich niet nodig met al die 8" woofers die al behoorlijk kunnen brullen
Mocht ik eindelijk een leuke woning hebben dan lijkt het me wel vet om een apparte game room te maken met veel retro consoles.
[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 19-10-2008 03:20 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!