Toon posts:

St787 nieuwe speedtouch voor ipb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze nieuwe box word momenteel uitgerolt voor mensen die op glas zitten. Mijn vraag: als je deze box los koopt (en dat kan via vele online winkels) kan je dan deze gebruiken voor ipb en laad hij dan ook gewoon de firmware erin zoals in de st780?

Groet Marcel.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee; voornamelijk omdat nu mensen met bijvoorbeeld een Experia-box ook niet zomaar iets anders kunnen inpluggen omdat er custom firmware wordt aangeboden die mogelijk niet compatibel is met een bepaalde hardware-release.

Heb je de aanbieder van IPB al gebeld met je vraag?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet, maar heb ook nog elders deze vraag openstaan die het kan navragen bij het ddc in denhaag. Ik hoopte eigenlijk dat deze niuwe st787 ook overweg kan met de fw van de huidige st780.

Groet marcel.

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:10

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:00:
Nog niet, maar heb ook nog elders deze vraag openstaan die het kan navragen bij het ddc in denhaag. Ik hoopte eigenlijk dat deze niuwe st787 ook overweg kan met de fw van de huidige st780.

Groet marcel.
Als ik kijk bij Speedtouch zelf zie ik daar helemaal niets vermeld staan van een ST787, dus waar haal je de gegevens vandaan dat z'n product op de markt is/komt?

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:10

Speedmaster

Make my day...

Dank je, weer leesvoer.
Echter als ik naar de specs kijk weet ik niet of je zomaar de gegevens van IPB makkelijk overzet.
Denk dat het handmatig moet gaan gebeuren als je de gegevens uberhaupt krijgt van KPN.
Gebruik je je huidige modem ook voor IPB, en is dit de st780?

offtopic:
Jammer dat het het nieuwe N protocol voor draadloos niet ondersteund, gemiste kans vind ik

[ Voor 4% gewijzigd door Speedmaster op 14-10-2008 20:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, ik gebruik nu de st780, en je hebt zeker gelijk dat het niet aanwezig zijn van "n" op draadloos een gemiste kans is.
Pagina: 1