waar kabel halen?

Pagina: 1
Acties:

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:21
ik woon op een industrieterrein, en in de laatste jaren zijn er steeds meer gezinnen hier te komen wonen, er wonen nu ongeveer 10 gezinnen.
Maar nu was mijn vraag, is het mogelijk om hier nu ook kabel te krijgen?

Op bijna honderd meter verder hebben ze wel kabel, dus ze hoeven alleen ff een kabeltje te trekken.

En waar zou ik dat moeten vragen, bij het gemeentehuis, of bij een kabel-maatschappij

Please Helpme,

Thanks

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

"alleen maar ffff een kabeltje trekken" worden dus instalatie kosten van F1000,- als het niet meer is....!!!!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• helpme
oke, het kost een kapitaal, maar wie moet dat dan betalen?

Verwijderd

waarom bel je je kabelmaatschappij niet gewoon?

• helpme
welke kabelmaatschappij moet ik dan bellen?

Alvast Bedankt voor het reageren.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:22
Ken je misschien iemand daar in de buurt die wel kabel heeft? Als de afstand niet meer dan 150 meter is, kun je misschien een draadloos netwerk aanleggen?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• helpme
daar had ik zelf ook al aan gedacht, maar helaas is dat geen optie.

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Als je nou ff vertelt in welke stad/dorp/gat je woont, kunnen we je misschien wel vertellen welke kabelboer je moet bellen....

Verwijderd

Heb hier het zelfde probleem.
100 meter verder op is er wel kabel maar wij zitten net aan de andere kant van een drukke straat.
En hier ligt dus geen kabel en om het aan te laten leggen kost 10 ruggen!!!
Ze moeten dan namelijk die straat openbreken, en aangezien daar nog al veel verkeer overheen gaat en veel tijd in gaat zitten kost het zoveel geld :(

Dan maar wachten op ADSL:7

Verwijderd

Men kan niet zomaar een kabel aftakken. Men zal waarschijnlijk moeten uitgaan van een wijk-verdeelkast en die staat mogelijk veel verder weg.

Wij hebben hier ook 15 jaar kabel moeten ontberen. Dit terwijl deze parallel aan onze weg lag op zo'n 70 meter afstand. We konden wel iets regelen, maar dan moest een eerst een nieuwe kabel van 800 meter worden gelegd.

Pas veel later hadden we de mogelijkheid om kabel te krijgen, maar dat koste wel zo'n 10.00 pieken :(

Inmiddels is er een nieuwe wij gebouwd en een geheel neiuwe hoofdbekabeling gelegd. Toen was het geen probleem meer.
Pagina: 1