Verwijderd
nou je instaleerd het, je herstart de pc en je kunt windows programma's draaien.
hier is een goeie handleiding voor het installeren van wine en het gebruik er van: https://help.ubuntu.com/community/Wine
hier is een goeie handleiding voor het installeren van wine en het gebruik er van: https://help.ubuntu.com/community/Wine
Het lijkt mij dat dit topic niet is gemaakt volgens de regels.
Als je zoekt op google naar Ubuntu Wine, zul je vast wel een handleiding tegenkomen. GoT verwacht ook een beetje eigen initiatief...
Als je zoekt op google naar Ubuntu Wine, zul je vast wel een handleiding tegenkomen. GoT verwacht ook een beetje eigen initiatief...
Het lijkt me beter dat je eerst even beter in Linux gaat verdiepen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Wat heb je zelf allemaal al gevonden en geprobeerd, wat wil je met wine bereiken en waarom moet het je wekken?
// Korte gebruikssamenvatting:Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:13:
ik zoek een nederlandse uitleg
sudo apt-get install wine
// Installatie van wine
Als programma dat je wilt draaien = abc.exe
wine abc.exe
// Uitvoeren programma in wine, eigenlijk zoals je elk ander programma een file laat openen.
// De genoemde commands horen uiteraard in een terminal ingevoerd te worden.
// Tip: Probeer anders een keer "programma --help", in dit geval: wine --help
[ Voor 34% gewijzigd door Kul op 14-10-2008 17:21 ]
Wil je weten hoe Wine werkt, of hoe je Wine gebruikt?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Nee, hoe hij Wine laat wekkenAtleX schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:18:
Wil je weten hoe Wine werkt, of hoe je Wine gebruikt?
Ik adviseer eens naar de Nederlandse Ubuntu wiki te gaan @ ubuntu-nl.org
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:01:
nou je instaleerd het, je herstart de pc en je kunt windows programma's draaien.
Net als in windows, en net als in windows gaan we je daar niet mee helpen op dit forum.
We verwachten hier dat je zelf wat uitzoekt en probeert, eenregelig je vraagje dumpen is natuurlijk nogal mager, en je illegale rotzooi aan de praat krijgen mag je helemaal zelf doen
We verwachten hier dat je zelf wat uitzoekt en probeert, eenregelig je vraagje dumpen is natuurlijk nogal mager, en je illegale rotzooi aan de praat krijgen mag je helemaal zelf doen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()