Hallo allemaal,
ik ga een pc voor mijn broertje bouwen. Tot nu toe heb ik alle onderdelen uitgezocht, alleen zit ik met een vraag.
We hebben net alles uitgezocht in de winkel en de verkoper zei dat bij deze setup een Big Tower beter zou zijn voor een goede airflow dan een Mid Tower.
Deze onderdelen heb ik besteld, en nu wil ik graag van jullie weten of het inderdaad beter een grote kast kan zijn, of dat een Mid Tower goed genoeg is;
Coolermaster 620 PSU Real Power M620
Moederbord Intel Asus P5Q Pro
Processor Intel Core 2 Quad Q6600 (2,4 GH)
VGA Asus ENGTX260 896 MB
Kingston 2x2048 DDR2
NEC DVD RW station
Asus DVD Rom station
Seagate 2x500 GB harddisk drive
Sitecom wireless PCI Card
Mijn broertje wil maximaal 100 euro aan de behuizing uitgeven.
Hij vond deze kast mooi, maar we weten nu dus niet zeker of deze goed genoeg is voor genoeg luchtdoorlating. Dit is een Mid Tower:
http://www.cdromland.nl/?...=producten&prodnum=152676
Weten jullie misschien nog enkele Big Towers die er ook fatsoenlijk uitzien?
Of Mid Towers die een goede airflow hebben?
Alvast bedankt.
ik ga een pc voor mijn broertje bouwen. Tot nu toe heb ik alle onderdelen uitgezocht, alleen zit ik met een vraag.
We hebben net alles uitgezocht in de winkel en de verkoper zei dat bij deze setup een Big Tower beter zou zijn voor een goede airflow dan een Mid Tower.
Deze onderdelen heb ik besteld, en nu wil ik graag van jullie weten of het inderdaad beter een grote kast kan zijn, of dat een Mid Tower goed genoeg is;
Coolermaster 620 PSU Real Power M620
Moederbord Intel Asus P5Q Pro
Processor Intel Core 2 Quad Q6600 (2,4 GH)
VGA Asus ENGTX260 896 MB
Kingston 2x2048 DDR2
NEC DVD RW station
Asus DVD Rom station
Seagate 2x500 GB harddisk drive
Sitecom wireless PCI Card
Mijn broertje wil maximaal 100 euro aan de behuizing uitgeven.
Hij vond deze kast mooi, maar we weten nu dus niet zeker of deze goed genoeg is voor genoeg luchtdoorlating. Dit is een Mid Tower:
http://www.cdromland.nl/?...=producten&prodnum=152676
Weten jullie misschien nog enkele Big Towers die er ook fatsoenlijk uitzien?
Of Mid Towers die een goede airflow hebben?
Alvast bedankt.