Toon posts:

WoW gerelateerde nieuwsposts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het valt me op dat er de laatste tijd nogal wat WoW gerelateerde nieuwsposts worden gemaakt. Zelfs gewone patch gerelateerde zaken halen de frontpage, terwijl er haast geen enkel ander spel in dit frontpage nieuws is terug te vinden, laat staan dat iedere week nieuws over hetzelfde spel terugkomt, tenzij het WoW noemt.

Ik ben prima te vinden voor gamenieuws, maar waarom zijn jullie toch zo ongelofelijk selectief?
Qua WoW gaat geen scheet onopgemerkt voorbij op tweakers.net, maar ondertussen gaat de hele grote massa nieuws van de Tokyo Game Show aan jullie voorbij :? (om maar een voorbeeld te geven, aangezien het nu net de periode is waarin echt wel wat boeiendere gamezaken te vinden zijn dan hoe je kan levelen in een 4 jaar oude mmo).

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Had je met ingame prestaties = nieuws? je antwoord niet al gekregen?

Het is nog altijd een van de meest gespeelde spellen wereldwijd, oftewel de argumenten daar gaan nog steeds op...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie niet hoe de argumenten die ik nu aanhaal enig verband hebben met die draad :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 15:34 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:34:
Ik zie niet hoe de argumenten die ik nu aanhaal enig verband hebben met die draad :?
Jouw argumenten niet, maar die van de redactie wel ;)

Zie o.a.:
Robin schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:54:
Er zijn meerdere redenen dat het nieuws geplaatst is. Ten eerste omdat World of Warcraft een groot en bekend spel is. Dat miljoenen gamers het spel eens gespeeld hebben en op regelmatige basis het spel spelen, bewijst dat. Daarnaast is WoW een toonaangevend spel, waar vele andere mmorpg's inspiratie op uit doen. Verder komen er regelmatige uitbreidingen uit, hetzij in gratis content (de patches) of in betaalde uitbreidingen (Burning Crusade en later Lich King). Nu is er dus een team voor het eerst in geslaagd om het spel als het ware uit te spelen. De eindbaas is voor het eerst verslagen, en ook nog eens door een Europeanen.

[...]
Dat is toch wel redelijk duidelijk? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:55
Eerlijk gezegd ben ik het wel eens met Boeboe. Ook al is WoW een van de meest gespeelde spellen, het is geen nieuws imho. Ik denk dat WoW spelers die geinteresseerd zijn in nieuws over WoW wel naar andere sites gaan dan naar Tweakers......

Er is naar mijn mening ook echt veel te veel zogenaamd nieuws over WoW. Ik zie liever nieuws over nieuwe releases en games die grensverleggend zijn.

Overgens als reactie op Cloud:
Crysis vind ik ook een toonaangevend spel, daar hoor je toch heel wat minder over. Call of duty 4, ook redelijk groot, hoor je niks meer van en zo kun je nog wel 10 games opnoemen die redelijk groot zijn maar waar je niemand hoort over dat iemand het "uitgespeeld" heeft, of dat er een player levelling patch is uitgebracht.

[ Voor 31% gewijzigd door R.E. op 14-10-2008 15:41 ]

Vette shit!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:12
Cloud schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:37:
[...]

Jouw argumenten niet, maar die van de redactie wel ;)

Zie o.a.:

[...]

Dat is toch wel redelijk duidelijk? :)
Ik denk dat het meer de vraag is waar de grens ligt. Ik ben zelf ook geen WoW speler en lees het niet eens, maar kan me voorstellen dat TS zich afvraagt waar het stopt. Dat Blizzard een patch uitbrengt die een oplossing brengt voor een probleem/bug in het spel is voor de spelers zeker wel goed om te horen, maar dat geld toch voor elk spel? Ik begrijp dat door de grote hoeveelheid spelers dit voor veel mensen interessant is, maar vind het zo langzamerhand wel wat té worden...

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat me erom dat andere titels zeer zwaar bediscrimineerd worden tegenover WoW.
Er mag gerust WoW nieuws gepost worden (al zou IETS minder wel welkom zijn :p), maar als jullie je daarmee willen profileren als brenger van gamingnieuws, waarom dan zo weinig over andere games, en meerbepaald: waarom gaan de echt belangrijke events van het moment jullie dan volledig voorbij?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:41:
Het gaat me erom dat andere titels zeer zwaar bediscrimineerd worden tegenover WoW.
Mwa ben ik niet echt met je eens. Maar dat is vooral een mening issue denk ik :)
[...]
waarom gaan de echt belangrijke events van het moment jullie dan volledig voorbij?
Dat is natuurlijk wel een valide vraag vind ik, waarom die Tokyo Game Show zo ongemerkt voorbij is gegaan. Geen idee :P Daar zullen ongetwijfeld redenen voor zijn. zie Wilbert hieronder.

disclaimer: Ik speel geen WoW, nooit gedaan ook. Het bovenstaande, al mijn posts hier in GR eigenlijk, is/zijn puur mijn mening/visie. Voor antwoorden moet je bij de redactieleden zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 14-10-2008 16:13 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:24:
Het valt me op dat er de laatste tijd nogal wat WoW gerelateerde nieuwsposts worden gemaakt. Zelfs gewone patch gerelateerde zaken halen de frontpage, terwijl er haast geen enkel ander spel in dit frontpage nieuws is terug te vinden, laat staan dat iedere week nieuws over hetzelfde spel terugkomt, tenzij het WoW noemt.

Ik ben prima te vinden voor gamenieuws, maar waarom zijn jullie toch zo ongelofelijk selectief?
Qua WoW gaat geen scheet onopgemerkt voorbij op tweakers.net, maar ondertussen gaat de hele grote massa nieuws van de Tokyo Game Show aan jullie voorbij :? (om maar een voorbeeld te geven, aangezien het nu net de periode is waarin echt wel wat boeiendere gamezaken te vinden zijn dan hoe je kan levelen in een 4 jaar oude mmo).
We moeten als redactie natuurlijk selectief zijn, maar daarbij trekken we bepaalde spellen echt niet voor boven andere games. WoW is nu eenmaal een van de grootste games, dus daar schrijven we over. Net zoals we ook over Far Cry 2 en GTA IV schrijven. Bovendien krijgen andere games meer dan genoeg aandacht via de reviews.

Ik snap prima dat je niet alles leuk of relevant vindt om te lezen, maar je zoekt nu naar een stok om mee te slaan. Ook je kritiek met betrekking tot de Tokyo Game Show deel ik niet. Hier hebben we de afgelopen week in meerdere berichten aandacht aan besteed:

nieuws: Sony koppelt Playstation 3-controllers aan PSP
nieuws: Microsoft kondigt Halo 3-uitbreiding aan
nieuws: Microsoft introduceert Xbox Live Experience op 19 november
nieuws: PlatinumGames geeft video Bayonetta vrij
nieuws: Bethesda maakt systeemeisen pc-versie Fallout 3 bekend
nieuws: Gran Turismo voor Playstation Portable blijkt nog steeds in de maak
Pagina: 1