Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Activatie termijn reseten?

Pagina: 1
Acties:

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 17:14
Even een snelle vraag
Is er een legale manier om de activatie termijn te resetten?

Ik zit met het probleem dat we een ghost image voor een bepaalde serie tablets gebruiken
Deze worden standaard geleverd met vista en worden door ons met ghost voorzien van de XP tablet editie

XP Tablet heeft een OEM serial nummer (moet aangepast worden na ghost images terug gezet is)

Maar i.v.m. snelle test van de modellen willen we eigenlijk 15 dagen testen zonder dat we moeten activeren
Nu na herstel moeten we direct de key aanpassen en activeren.

iemand een idee? (heb al wel op MS site en google gezocht, maar dan krijg je alleen cracks en verder niks)

Verwijderd

Bij mijn weten is er geen legale manier om deze termijn te verlengen. Dat is natuurlijk ook wel een beetje het idee achter activatie.

Maar als je een ghost-image gemaakt hebt, en netjes sysprep hebt gebruikt, dan moet je na het ghosten toch gewoon de volle termijn hebben voor activatie? Tijd zat om te testen, lijkt me toch? Of je hebt geen sysprep gebruikt?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
Inderdaad, daar is sysprep juist voor bedoeld, dat een pc met een verse image de volle 30 dagen heeft om te activeren. Kun je dacht ik maximaal 3x resetten.

Verwijderd

Na het ghosten gewoon een sysprep uitvoeren en na het terugzetten van de images start je activatietermijn netjes vanaf nul ;)
Als je echt een al gesyspreppede image moet testen: niet activeren, gewoon activatieperiode laten lopen en wanneer je klaar bent hem opnieuw volledig syspreppen.

Verwijderd

Ehm... Het idee van sysprep is natuurlijk wel een beetje dat je het *voor* het ghosten uitvoert. ;)

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 17:14
Sysprep heb ik helaas nog geen tijd voor gehad

Maar dat moet ik dus wel maken
Dacht dat er misschen toch nog een manier was om dit te doen
helaas dus

Hartelijk dank
SYSPREP IT IS :)
Pagina: 1