Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] E-mailadres tonen bij afzender

Pagina: 1
Acties:

• DerKleinePunkt
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

DerKleinePunkt

Es gibt keine kleinen Punkte!

Topicstarter
Hier op het werk zijn we overgestapt naar outlook 2007. Ik loop tegen het volgende kleine probleem aan (durf het haast niet te vragen..)

Hoe stel ik outlook 2007 het veld "van" (afzender) zo in dat er i.p.v. "DerKleinePunkt" > "DerKleinPunkt@werk.nu" komt te staan? M.a.w. ik wil dat het e-mailadres i.p.v. naam in het veld van de afzender wordt weergegeven.

Volgens enkel zoekresulaten is dit niet mogelijk?

[ Voor 21% gewijzigd door DerKleinePunkt op 14-10-2008 15:00 ]

Ein kleiner Punkt in einer grossen Welt

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je systeembeheerder bellen? Misschien zijn er wel policies aktief die dat dus onmogelijk maken.

Ik zie trouwens het probleem niet; je hebt namelijk "onder water" bij elk mailtje dat je mail-adres bij de geadresseerde terecht komt...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:47
Normaal bij Extra > Accountinstellingen, maar als je e-mail via Exchange hebt dan kan je dit zelf niet aanpassen en moet je contact opnemen met systeembeheer of wie er ook verantwoordelijk voor is.

discogs

• DerKleinePunkt
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

DerKleinePunkt

Es gibt keine kleinen Punkte!

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:59:
Je systeembeheerder bellen? Misschien zijn er wel policies aktief die dat dus onmogelijk maken.

Ik zie trouwens het probleem niet; je hebt namelijk "onder water" bij elk mailtje dat je mail-adres bij de geadresseerde terecht komt...
Klein bedrijf en geen lokale systeembeheerder. Zoeken via Google levert tot nu toe niets op.

Heb het e-mailadres nodig om deze in te kunnen kloppen in ons klantensysteem. Nu kan ik wel elke mail openen en daar een adres uithalen, maar het gaat een stuk makkelijker als het adres i.p.v. de naam getoond wordt.

We hebben hier inderdaad exchange, zal het bedrijf eens bellen welke die beheerd (niet gedacht dat het een exchange instelling was).

[ Voor 9% gewijzigd door DerKleinePunkt op 14-10-2008 15:10 ]

Ein kleiner Punkt in einer grossen Welt

Verwijderd

Voor Exchange kan je hier kijken:
http://forums.microsoft.c...?PostID=3439204&SiteID=17