Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] ding geluid bij openen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Middag,

Sinds enige dagen heb ik na een keertje dat i-net explorer crashte(ok, 1gb aan vensters open vraag je er wel om) een raar probleem, bij alles wat ik ook aanklik of open hoor ik dat windows standaard geluid, Ding.

daarbij kan ik nu vaak dingen ineens openen zonder dubbelklikken.

Ik heb mijn muis al herplugt in een andere usb, drivers gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Instellingen bij geluid en muis nagekeken.
Niets hilep
Ik snap er geen bal meer van. :?

Windows Vista HP sp1 en een Razer Krait muis met v1.4 drivers.

Ergens heb ik t donkerbruine vermoeden dat er gewoon ergens iets verpest is, ik kan er alleen geen vinger op leggen, iemand enig idee of ervaring met dit probleem?

[edit]

En als ik t geluidje uitvink in geluiden bij instellingen dan piept gewoon de interne speaker op t moederbord bij elke handeling....
het geluid is er overigens alleen als ik een programma via t startmenu open of iets open in verkenner.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 14:51 . Reden: toevoeging ]

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 22:28
Reset de explorer (verkenner) settings als volgt:

Ga naar de registry en zoek de volgende instelling:

HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer.

Exporteer de key naar een file met de *.reg-extensie (Zodat je hem in geval van nood terug kunt zetten!).

Delete de hele key uit de registry. Sluit de registry af en open de explorer. De settings worden nu opnieuw aangemaakt. 8)

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:46

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Ik denk dat je een paar stappen te hard bent gegaan door het installeren van drivers e.d.
Muis en dubbelklik instellingen vind je in het configuratie scherm of ergens in de instellingen van explorer.
Geluiden tijdens openen eveneens...

Het zijn dus gewoon instellingen die op een of andere manier naar standaard(?) instellingen zijn gegaan.

Alles kan stuk.