Toon posts:

Beos en Casema (DEMOS)?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb ongeveer een week geleden Beos gedownload en geinstalleerd (5 personal).

Ik krijg echter steeds het internet niet aan de praat :(. Zit bij Cablewanadoo op het DEMOS systeem (ik weet het, is erg :'(, maar alternatief is te duur).

Kan iemand me vertellen hoe ik dit in moet stellen? :)

Alvast bedankt

KeeN

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 22:08
wat is het DEMOS systeem ?

BeOS werkt verders primaars met mijn cable modem ( via lan -> router -> internet )

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Het casema/deltakabel modem is niet zo heel moeilijk werkend te krijgen. (Heb het zelf nog niet onder beos geprobeerd)
Het modem is gebasseerd op een "gewone" modem en heeft daardoor ook geen speciale drivers nodig. Je kan de modem op de zelfde manier werkend krijgen als een ouderwetse 33k6 modem.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 08:36

Scraper

ErikJ

Ik zit zelf bij Rendo de Kooi en die werkt ook met het DEMOS systeem. Het is redelijk simpel om je kabelmodem aan de praat te krijgen geloof ik.

Gewoon een standaard modem pakken (pak er maar een en ga maar testen)en gewoon via je Compoort connectie maken. Ik heb momenteel geen Beos draaien, maar heb het wel draaiend gehad, en erg simpel

Het enige os waar ik het nog niet aan de praat heb gehad is QNX.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap dat ik een standaardmodem moet gebruiken, maar in Beos zie ik geen standaardmodem staan :'(. Alleen merken, maar als ik die selecteer kom ik er niet op |:(.

Iemand een idee?

KeeN

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

Je moet custom selcteren.... (waar je uit de modems kan kiezen

If there's Oldskool i'm there

Pagina: 1