Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(VIsta) Na herinstalatie geen beeld meer na herstart.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb vandaag mijn Windows Vista PC op nieuwe geïnstalleerd en na de eerste keer opstarten krijg ik geen beeld meer. Ik krijg nog het laad balkje waar microsoft boven staat maar zodra het VISTA logo zou moeten verschijnen gebeurt er niks meer. Computer ratelt wel gewoon door maar ik zie niks meer op mijn scherm. Dirvers van de videokaart zijn wel geïnstalleerd want deze zijn geïnstalleerd bij het de eerste keer opstarten na de installatie.

Als ik nu ook op de afsluit knop druk sluit de pc netjes af. en start weer op zonder foutmelding van verkeerd afsluiten. Het opstart scherm van het moederbord komt wel maar zodra het groene laad balkje met microsoft geweest is vervalt het beeld.

Heeft misschien iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
video kaart is een nvidia 8500GT.
Intel Core2Duo 6850
2 GB geheugen
WD Raptor 74GB
Samsung 1000GB (gisteren er ingeplaats als opslag)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

-ET-

Phone Home

Gaat je monitor toevallig naar Standby. Dan kan het namelijk zijn dat je resolutie te hoog ingesteld staat. Dan zou je even in veilige modus moeten opstarten om te kijken of je dan wel beeld hebt.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan hem wel opstarten in veilige modus dat werkt wel. Maar nu heb ik de resolutie lager gezet opnieuw opgestart maar nog steeds het zelfde probleem.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

-ET-

Phone Home

Toevallig meerdere DVI uitgangen op je kaart zitten. Misschien dat zodra de driver geladen wordt het beeld op de andere DVI poort komt?

Verwijderd

Topicstarter
Ook net geprobeerd andere uitgang op video kaart doet ook niks opstarten wel tot het laad scherm en dan valt het beeld weg. En geeft de monitor geen signaal aan. Maar ik heb de pc allen geherinstaleerd dus lijkt me vreemd dat daar de video kaart het van begeeft.

Verwijderd

Ga naar veilige modus en verwijder je Graka drivers, boot opnieuw nu zou je zowiezo beeld moeten hebben. Installeer vervolgens in windows je drivers opnieuw desnoods een "oudere" variant

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik inmiddels gedaan en het probleem is nu verholpen
Pagina: 1