Ik heb een laptop, de HP Pavilion ZT3000 gekregen met de klacht dat hij alleen maar een cursor liet zien, hij was al half open gebroken, maar de vorige eigenaar kreeg hem niet verder open. Ik heb hem helemaal open gekregen maar nu zijn de klachten erger (toetsenbord is los, onder en boven kant zijn los en beeldscherm zit alleen nog maar met een draadje vast.
Als je hem aanzet dan gaat het lampje aan, de dvd-drive gaat even aan en dan weer uit. Het beeldscherm doet niks (zelfs geen backlight), je kan het touchpad nog aan en uit zetten, maar je kan er verder niks mee. Het toetsenbord doet helemaal niks en de lampjes gaan niet branden als je Num Lock, Caps Lock of Scroll Lock aan zet.
ik heb het volgende geprobeerd, niks daarvan had enig effect:
- geheugen opnieuw erin, zonder geheugen, geheugen omgewisseld.
- extern beeldscherm.
- met accu, zonder accu.
- cmos gereset.
omdat hij geen toetsenbord ingang had heb ik er ook geen toetsenbord aan kunnen zetten.
Hij komt dus nooit in windows, zelfs de Bios haalt hij niet.
Ik ben op het internet meer mensen met dezelfde klachten tegen gekomen, maar daar kwam nooit een goed antwoord uit, heeft iemand van jullie dit probleem ook gehad of weet iemand de oplossing??????
alvast bedankt.
Als je hem aanzet dan gaat het lampje aan, de dvd-drive gaat even aan en dan weer uit. Het beeldscherm doet niks (zelfs geen backlight), je kan het touchpad nog aan en uit zetten, maar je kan er verder niks mee. Het toetsenbord doet helemaal niks en de lampjes gaan niet branden als je Num Lock, Caps Lock of Scroll Lock aan zet.
ik heb het volgende geprobeerd, niks daarvan had enig effect:
- geheugen opnieuw erin, zonder geheugen, geheugen omgewisseld.
- extern beeldscherm.
- met accu, zonder accu.
- cmos gereset.
omdat hij geen toetsenbord ingang had heb ik er ook geen toetsenbord aan kunnen zetten.
Hij komt dus nooit in windows, zelfs de Bios haalt hij niet.
Ik ben op het internet meer mensen met dezelfde klachten tegen gekomen, maar daar kwam nooit een goed antwoord uit, heeft iemand van jullie dit probleem ook gehad of weet iemand de oplossing??????
alvast bedankt.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 12:11 ]