Toon posts:

Samsung T240HD probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een samsung T240HD aangesloten met een dvi kabel naar mijn xps m1730, omdat er ook geen HDMI aansluiting op de laptop aanwezig is.
Het is nu reeds mijn tweede samsung T240HD omdat ik in veronderstelling was dat er aan de eerste een defect was, blijkbaar niet dus.
Probleem is dat in momenten het scherm enorm begint op te lichten, ttz mijn bureaublad word fel wit en gaat open af van donker naar licht, muiscursor hapert, en ben verplicht het scherm ff uit te doen.
Heb naar samsung helpdesk gebeld, maar die konden me er blijkbaar niet mee helpen.
Kan dit te wijten zijn dat dit type monitor een LCD is ipv TFT ?
Ik heb alvast mijn notebook gecheckt op een eventueel defect aan de videokaarten, maar deze lijken in orde.
Bedankt voor jullie aandacht;
grts

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-05 16:17
Heb je dit probleem ook bij een ander tft scherm dat je via dvi aansluit? Bied een andere resolutie/modus (bijv clone) uitkomst?

één is geen, twee is één

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:35:
Kan dit te wijten zijn dat dit type monitor een LCD is ipv TFT ?
dat niet in ieder geval. je monitor is gewoon een TFT :)

Verwijderd

Topicstarter
Wackoz schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:48:
Heb je dit probleem ook bij een ander tft scherm dat je via dvi aansluit? Bied een andere resolutie/modus (bijv clone) uitkomst?
@Wackoz: Dat kan ik hier nu niet echt uittesten we zitten hier thuis allen met een laptop, ben eigenlijk de enige die aangesloten zit op een extern scherm.
Zowel scherm als de notebook is de native resolutie 1900x1200.
@chroom: volgens de verkoper van mediamarkt is dit een lcd scherm omdat er ook een ingebouwde tv-tuner inzit,....nuja of verkopers van mediamarkt juist zitten met hun uitleg laat ik in het midden.
Noemt dit fenomeen "backlightbleeding"?