Beste mensen,
Ik heb een form met daarin 2 listboxes. In de 1e listbox komen de namen te staan van personen die in een bepaald groep zit. En in de 2e listbox staan alle naman van personen.
Mijn probleem is dat de personen die al in een groep zit in de 2e listbox ook te zien is na een vergelijking. Ik wil de personen niet in de 2e listbox zien die al in de groep zit.
De query van de 2e listbox ziet er als gevolgd uit.
SELECT DISTINCTROW Klanten.KlantID, Klanten.Naam, Klanten.Organistatie, Koppelgroep.GroepID
FROM Klanten LEFT JOIN Koppelgroep ON Klanten.KlantID = Koppelgroep.KlantID
GROUP BY Klanten.KlantID, Klanten.Naam, Klanten.Organistatie, Koppelgroep.GroepID
HAVING (((Koppelgroep.GroepID)<>[Forms]![Koppelgroep]![GroepID]))
ORDER BY Klanten.Naam;
Hopelijk heeft iemand een oplossing voor me
Ik heb een form met daarin 2 listboxes. In de 1e listbox komen de namen te staan van personen die in een bepaald groep zit. En in de 2e listbox staan alle naman van personen.
Mijn probleem is dat de personen die al in een groep zit in de 2e listbox ook te zien is na een vergelijking. Ik wil de personen niet in de 2e listbox zien die al in de groep zit.
De query van de 2e listbox ziet er als gevolgd uit.
SELECT DISTINCTROW Klanten.KlantID, Klanten.Naam, Klanten.Organistatie, Koppelgroep.GroepID
FROM Klanten LEFT JOIN Koppelgroep ON Klanten.KlantID = Koppelgroep.KlantID
GROUP BY Klanten.KlantID, Klanten.Naam, Klanten.Organistatie, Koppelgroep.GroepID
HAVING (((Koppelgroep.GroepID)<>[Forms]![Koppelgroep]![GroepID]))
ORDER BY Klanten.Naam;
Hopelijk heeft iemand een oplossing voor me