Aansluiten connectors PC-kast op moederbord

Pagina: 1
Acties:

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:09

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben een PC'tje in elkaar aan het zetten, maar ben vergeten met het verwijderen van de hardware uit de oude situatie hoe de connectors nu zaten.

Nu moet ik de connectors van de PC-kast op mn moederbord aansluiten, maar ik ben even verward. Ik snap het niet :S

Ik heb de volgende aansluiting:

Moederbord: Columbia GX (GA-8SIMLNF)
layout: site

Afbeeldingslocatie: http://common.packardbell.com/itemnr/instr_columbiagx_jumpers/columbia_fpcon.gif

Heb de volgende connectors van mn pckast:

1. Power SW
2. Reset SW
3. HDD LED
4. Power LED +
5. Power LED -

Wie iemand hoe ik ze moet aansluiten? Daar heb ik echt geen kaas van gegeten en ik heb begrepen dat een fout hierbij cruciaal kan zijn.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Echt helder zijn die connectoren niet (PB gebruikt altijd van die stekkers waarmee alles in 1 keer aangesloten kan worden, dat vereist af en toe wat uitzoek werk met de pinout).

Probeer het gewoon, je kunt er niets mee slopen, in het ergste geval werkt iets niet, maar je zult er niet snel iets mee slopen.
FP BUT IN is samen met een ground waarschijnlijk de powerswitch.
FP RESET is samen met een ground waarschijnlijk de resetswitch.

De leds zullen logischerwijs ergens op de HDR Blink, HD PWER en evt een ground gehangen moeten worden.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:09

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Dus ik kan geen kortsluiting of iets mee veroorzaken? Dan ga ik het gewoon proberen als ik vanmiddag thuis ben.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."