Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Automount functie Daemon tools werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-11 11:23
Ik heb versie 4.10.0218 van Daemon tools. Ik ken het programma nog niet zo lang, maar het schijnt dat wanneer je op een image file dubbelklikt, deze dan automatisch wordt gemount. Ik heb deze optie 'automount' aanstaan, maar ik krijg het niet voor elkaar om een image te laten automounten.

Kan iemand me hiermee verder helpen? Ik heb het hele daemon tools support forum al bekeken, maar heb geen oplossing gezien.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 18:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Simpel maar blijkbaar niet simpel genoeg.

In Daemon Tools moet je je Shell Extensions aanvinken. En als je daarna op een ISO dubbelklikt, dan komt er een pop-up van Daemon Tools die zegt hoe 'ie 'm gaat mounten. Dat is ook te zien omdat het icoontje van de ISO is veranderd naar een blauw Daemon Tools icoontje.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• henk99
MAX3400 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:06:
Simpel maar blijkbaar niet simpel genoeg.

In Daemon Tools moet je je Shell Extensions aanvinken. En als je daarna op een ISO dubbelklikt, dan komt er een pop-up van Daemon Tools die zegt hoe 'ie 'm gaat mounten. Dat is ook te zien omdat het icoontje van de ISO is veranderd naar een blauw Daemon Tools icoontje.
Ik neem aan dat je deze setting bedoelt onder Tools>preferences>General? Deze stond/staat wel aangevinkt. De pop-up waarover jij het hebt heb ik nog nooit gezien. Ik krijg alleen een iso gemount als ik hem binnenin DT laadt en daarna in DT mount. Dubbelklikkel in de windows verkenner doet niks met een ISO. De ISO zelf lijkt me dus wel goed want vanuit DT zelf doet hij het wel.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 18:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vaag... Tja, ik heb net gisteren de nieuwste 4.30 Lite geinstalleerd en die werkt zonder problemen...

Misschien als je die update installeert dat 'ie opnieuw de Shell Extensions kan/mag registreren in Windows?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• henk99
MAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:11:
Vaag... Tja, ik heb net gisteren de nieuwste 4.30 Lite geinstalleerd en die werkt zonder problemen...

Misschien als je die update installeert dat 'ie opnieuw de Shell Extensions kan/mag registreren in Windows?
Ik heb nu de lite versie geinstalleerd (de laatste) en nu werkt het gelukkig wel. Dank voor je hulp!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56

-SaveMe-

-klik-

henk99 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:59:
[...]

Ik heb nu de lite versie geinstalleerd (de laatste) en nu werkt het gelukkig wel. Dank voor je hulp!
Ik heb deamon tools Lite 4.30.3 x64 geinstalleerd op Vista Ultimate x64 en ik wil ook graag shell integration, maar onder preferences/Integration is alles grayed out. Hoe krijg ik toch shell integration ? 8)7

GamiQ, de game notes app met game maps!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56

-SaveMe-

-klik-

Niemand een idee waarom de shell integartion options grayed out zijn bij mij ??

GamiQ, de game notes app met game maps!

Pagina: 1