Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bij start windows: Load MMdriver fout

Pagina: 1
Acties:
  • 642 views

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:32
Wanneer ik mijn vista home premium start krijg ik de melding: Load MMdriver application werkt niet meer, en verder dat het programma is gesloten.

Hoe kan ik dit oplossen zodat ik de melding niet meer krijg?

• linkforsoad
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-11 19:22
Hoe lang heb je het al? Doe eens een systeemherstel... is nl. een probleem met je drivers

• gelukkie
Ik heb het sinds een kwartier, nadat mijn pc was vastgelopen door pro evolution 6. Maar systeem herstel? Herstelpunt?

Het punt dat beschikbaar is, is van de 11de, daarna heb ik veel gedaan (en wat geïnstalleerd) wat ik eigenlijk niet kwijt wil ;(

[ Voor 53% gewijzigd door gelukkie op 13-10-2008 20:46 ]

• gelukkie
Toch een herstelpunt gebruikt, maar de melding blijft bestaan!

Hoe krijg ik dit nu opgelost?

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 15:26
Iets meer info zou fijn zijn. Nu is het raden wat er aan de hand is. Heb je al in je windows logboek gekeken. Heb je mmdriver.inf al terug gezet. Welke hardware draai je.

Wat heb je zelf al geprobeerd?

Alles wat ik zo op google kan vinden is het terug zetten van mmdriver.inf. Maar als ik dat gevonden heb (1e of 2e zoekresultaat in google) dan heb jij dat vast en zeker al geprobeerd.

• gelukkie
Ik heb nog even gezocht en als ik het bestand MMloaddrv.exe van ATI open, dan krijg ik dezelfde foutmelding.
Uit het logboek:
Toepassing met fout MMLoadDrv.exe, versie 2.0.0.0, tijdstempel 0x47b489ca, module met fout quartz.dll, versie 6.6.6001.18063, tijdstempel 0x4812e26d, uitzonderingscode 0xc0000005, foutmarge 0x000c161e, proces-id 0x1608, starttijd van toepassing 0x01c92d6be063cb92.

Ik heb dus systeem herstel geprobeerd. Verder heb ik een oem systeem met recovery schijf, dus weet neit precies hoe ik dat inf bestand terug zou moeten zetten.

Systeem specs:
Asus P5e
Intel 9550
ATI 4870
Club 3d theatron DD
4gb corsair geheugen
samsung HDD

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Probleem met je Ati Driver en DirectX.

Probeer beiden eens de laatste versie van internet te plukken en te installeren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• gelukkie
Kan ik gewoon downloaden en installeren? Zonder deïnstalleren?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja, dat kun je prima zelf proberen, daar heb je toch niet iemand voor nodig die je handje vasthoudt?
Hier op GoT gaan we er wel vanuit dat je bepaalde zaken als drivers installeren/updaten wel machtig bent. Als een fout zo duidelijk in de richting van een driverbestand wijst is dat toch een logische stap.

Kortom: probeer zelf wat meer alvorens een topic te openen?
En let er de volgende keer ook op dat je de Windows versie gewoon in de titel zet (net zoals elk ander topic hier zowat heeft...).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.