space game minerals/ores...

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlammertink
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04-2021
Ik ben van plan om een webbased space game te maken.

Nou ben ik bezig met het opzetten van het spel en ben ik op zoek naar een lijst met minerals of hoe ze ook heten in spel x die ik ook kan gebruiken. deze grondstoffen worden gebruikt voor het bouwen van voertuigen etc...

Heeft iemand ergens een lijst gezien waar ik wat basis grondstoffen van kan overnemen? denk aan bv metaal etc.

bedankt!

grt

ps. het is de bedoeling dat de grondstoffen gemined kunnen worden. eventueel ores etc omzetten naar bouwmaterialen... zo'n soort lijst zoek ik

[ Voor 15% gewijzigd door jlammertink op 13-10-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dus je wilt écht een spel maken net als alle andere spellen, volgens hetzelfde uitgemolken concept? Laat er dan iig nog een beetje creativiteit aan te pas komen...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

linkje ;)
Wat vraag je hier nou eigenlijk? Dat er voor je uitgezocht wordt wat je kan minen?
Niet eens hoe het in het spel gemonteerd moet worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlusive
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:09
In Ogame word gebruik gemaakt van kristal, metaal en deuterium. Kristal en metaal zijn hier de bouwstoffen en deuterium is de brandstof voor de ruimteschepen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Denk je niet dat als je een lijst van spel x gaat overnemen, dat je binnen de kortst mogelijke keren een briefje van een advocaat kan verwachten of je hier als de sodemieter mee wil stoppen?

Wees dan inderdaad origineel; ga eens wat bladeren in boeken in een bibliotheek en zoek eens uit of er bepaalde mineralen of ertsen zijn die gewoon op de aarde veel voorkomen die ook veel voor bouwprojecten worden gebruikt. Zo breng je tenminste nog een stukje realisme in je spel i.p.v. rip-off.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:47
Xqlusive schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:29:
In Ogame word gebruik gemaakt van kristal, metaal en deuterium. Kristal en metaal zijn hier de bouwstoffen en deuterium is de brandstof voor de ruimteschepen enz.
En je hebt natuurlijk energie nodig om je fabrieken te laten werken. Welke in het geval van Ogame uit een fusiecentrale (verbruikt deut), zonnecentrale of zonne satellieten kan win. De laatste kan bij een aanval weer gesloopt worden.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:56

PromoX

Flying solo

Wat MAX3400 zegt. Dit is iets wat je uitstekend zelf uit kunt zoeken en wees daarbij vooral creatief in plaats van iets over te nemen uit andere games.

Een dergelijk 'zoek dit of dat even voor me op topic' waarbij ook nog 's de eigen inzet ontbreekt heeft hier niets te zoeken dus dicht.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.