Toon posts:

[MBP] Geen beeld van iSight in PhotoBooth

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik startte vandaag PhotoBooth op op mijn MBP, maar krijg het volgende beeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.corazong.com/iSight.png

PRAM reset helpt niet, is mijn iSight gewoon stuk?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 20:10 ]

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik heb exact hetzelfde als ik PhotoBooth start, helaas nog geen oplossing gevonden. Zelf nu een externe cam gehaald om het probleem 'op te lossen'. (I know, is geen oplossing voor het feit dat de interne cam niks doet)

Geen PRAM reset geprobeerd, wel een volle re-install van Mac OS, dit had bij mij geen zin.

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:17
MBP is opengeklapt neem ik aan? :P En geen andere applicatie (zoals Delicious Library) is de camera an het gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Bashrat schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 22:40:
MBP is opengeklapt neem ik aan? :P En geen andere applicatie (zoals Delicious Library) is de camera an het gebruiken?
MBP is open inderdaad ;) Geen andere applicaties draaien helpt niet. De iSight staat sowieso niet bij de USB apparaten :?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

iSight kapot, garantiegeval. (Probeer wel eerst even van een verse install te booten trouwens, soms is 't een driver/firmware issue.)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-02 23:19
Probeer ook eens met het schijfhulpprogramma de schrijfbevoegdheden van je HD te herstellen. Bij mijn MacBook verhielp dit ook een keer problemen (geen beeld, maar ik had volgens mij niet dat icoontje) met de iSight.
Pagina: 1