Toon posts:

Totaal geen beeld maar pc doet het wel

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb hier een hartstikke oud computertje liggen van packard bell. Hij is er opeens mee opgehouden
met beeld te geven. De computer gaat aan maar geeft ook geen biepjes meer. Er is totaal geen beeld dus ik kan ook niet in het bios komen. Ik heb er een andere monitor op aangesloten maar daar gaf de pc ook geen beeld op, andere kabel ook geen verschil, en een pci videokaart in gedaan maar ook die pakte hij niet. Hij zat oorspronkelijk op de onboard videokaart aangesloten.

Wat kan het probleem zijn, ik heb al wat gelezen over mogelijk kapot moederbord of werkgeheugen?

Groetjes

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-01 11:31
Hoe weet je of hij het doet terwijl je totaal geen beeld krijgt?

En hoe weet je of hij die PCI videokaart niet "pakt"? Als er iets anders aan de hand is en hij totaal niet doorstart komt hij misschien niet eens op het punt om de videokaart te initialiseren...

En wat verwacht je nu van ons? Dat wij ineens weten wat er in dit geval met jou pc aan de hand is?
Dit is gewoon een geval van Troubleshooten en proberen en proberen... Als het een veel voorkomend probleem was kon je dit wel via Google vinden door het typenummer in te toetsen, maar ik neem aan dat je dat al hebt geprobeerd...

[ Voor 61% gewijzigd door Saeverix op 13-10-2008 18:11 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:16
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.