Toon posts:

Nieuwe moderating systeem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Ik zat net even op nujij.nl en daar hebben ze een heel simpel systeem... je kunt een plusje of een minnetje geven. Daarnaast staat hoeveel plusjes en hoeveel minnetjes een reactie gekregen heeft. Dat systeem lijkt me ook wel iets voor tweakers. Lekker overzichtelijk, gemakkelijk te begrijpen en een stuk minder gezeik.

Hoe denken jullie over dit moderating systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lijkt me geen goed idee, want dat komt gewoon neer op het modden op mening (eens/oneens), en dat is nou net niet de bedoeling...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Tsja, ik ben het niet eens met jouw reactie dus je zou een -1 moeten hebben. Het is niet echt een systeem om goede/interessante posts naar boven te krijgen, maar alleen maar waar de meeste het mee eens zijn.

Apple is cool -> +1
MS is cool -> -1
Zoiets :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Tja, we willen hier modden op kwaliteit, wat heb je dan aan zo'n meningmod systeem?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat is inderdaad meningmodden, en dat willen we hier niet. Als je het daar niet mee eens bent, zul je toch eerst een discussie moeten starten over de intenties die een moderatiesysteem moet hebben. Voor zover is in ieder geval de intentie dat we hier meningmodden niet toestaan, omdat men hier de mening toegedaan is dat inhoudelijke argumenten zwaarder tellen.

En persoonlijk zou ik dat graag ook zo houden. Met een systeem zoals in de topicstart krijgen we straks weer "M$ sucks!" flames die op +zoveel belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Even ingaan op een ander punt dat je noemt, wat is er moeilijk te begrijpen aan het huidige systeem? Een simpele scoreweergave met een simpel keuzemenuutje. Als je weet dat meningmodden niet de bedoeling is, mod het heel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whooow man, is echt super systeempje daar!!!

maar eehh... heb je enig idee hoe lang het programmeren kost om dat compleet in de site te integreren?
Enneehh... ons systeem is een stuk uitgebreider, geavanceerder en vooruitstrevender... waarom zou je dat willen veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ben best bereid dit topic een kans te geven, maar dan zou ik toch wel wat meer input van de TS willen zien. :)

Waarom moet het moderatiesysteem dermate versimpeld worden? Waarom moeten we af van een scheiding op kwaliteit en naar een 'populariteitsverkiezing' toe? Als ik een blik op nujij.nl werp, staat het mij meteen al niet aan wat ik zie. De meest gekke onzin wordt omhoog gestemd en valide serieuze opmerkingen die niet interessant zijn (want: serieus) krijgen neutrale of eerder negatieve scores.

Weet je ook wat het doel is van ons moderatiesysteem? Ons moderatiesysteem zorgt ervoor dat andere bezoekers snel een X aantal reacties van een bepaald kwaliteitsniveau kunnen lezen. Wat jij nu voorstelt is eigenlijk, onze bezoekers een X aantal reacties met de meest populaire meningen voorschotelen. Dat is een compleet andere insteek.

En één van de zaken die ik behoorlijk betwijfel: 'een stuk minder gezeik'. Denk je dat werkelijk? Als alles op mening beoordeeld wordt, wordt het volgens mij een grote fanboy oorlog. Geen gezeik? :) Ik weet wel zeker dat we dan meer gezeik krijgen als nu. Tweakers.net heeft simpelweg de doelgroep niet voor dat soort zaken. Mensen die hier komen willen veelal iets leren, discussiëren op niveau en het technologische nieuws in de gaten houden. Een berg uiteenlopende meningen/flamewars onder elk nieuwsartikel; daar zit werkelijk niemand op te wachten. Behalve dan misschien het type bezoeker wat zich helemaal thuis voelt op nujij.nl en GS. Maar laten we wel wezen; dat is écht onze doelgroep niet hoor.

Tweakers.net heeft met opzet de keus gemaakt voor een objectief moderatiesysteem voor de reacties en zal daar dan ook zeker niet zo maar van afstappen.

Kortom: kom eens met wat argumentatie achter dit idee van je. Want op deze manier lijkt het een hersenspinsel waar niet over nagedacht is. Als het dat niet is, sorry, maar laat dat dan ook merken ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Er zijn inderdaad andere sites met andere moddingsystemen. Echter, wie zegt dat die van anderen beter is? Misschien is die van ons wel beter.

Om 1 of andere reden zijn de reacties hier op Tnet bijna altijd beter dan een opiniesite als telegraaf, fok, geensijl of nuiij. Dat komt deels omdat het een ander soort nieuws is en dus andere professionals trekt maar anderzijds deels ook omdat het moderatiesysteem niet uitgaat van gewenst/ongewenst maar inhoudelijk, niet inhoudelijk (of sterk inhoudelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, dat zijn aardig wat (felle) reacties. Teveel om ze allemaal individueel te beantwoorden. Volgens mij, en correct me if I am wrong, modderen al heel veel mensen op mening. Hoewel dat misschien niet het uitgangspunt is ontkom ik toch niet aan het idee dat dit in verreweg de meeste gevallen gebeurd. Ook op tweakers.net! Het maakt me in principe niet uit hoe avanceert en uitgebreid (de code?) het is, het gaat om het resultaat. En je hoeft het ook niet als een mening mod systeem te zien eigenlijk. Een minnetje voor een post die onjuistheden bevat of slecht beargumenteerd is en het omgekeerde voor een goede post (inhoudelijk juist, goed beargumenteerd etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:25:Een minnetje voor een post die onjuistheden bevat of slecht beargumenteerd is en het omgekeerde voor een goede post (inhoudelijk juist, goed beargumenteerd etc).
Tja, dan wordt de wereld wel erg zwart-wit. Ook een post die inhoudelijk juist is maar misschien off-topic, zou dan in het algemeen een plusje moeten krijgen.

Nu hebben we 4 opties, ongeveer:
WOW, 100% goede shizzle, +2
Dit is best interessant en voegt wat toe, +1
Mwhoa, neutraal, logische opmerking maar net niet overbodig, 0
Oprotten, -1

Heeft toch net wat meer inhoud te meer omdat sommige reakties erg ver op materie ingaan en we hier toch een bepaald soort mensen hebben die vaak/veel/goed reageren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:25:
Zo, dat zijn aardig wat (felle) reacties. Teveel om ze allemaal individueel te beantwoorden. Volgens mij, en correct me if I am wrong, modderen al heel veel mensen op mening. Hoewel dat misschien niet het uitgangspunt is ontkom ik toch niet aan het idee dat dit in verreweg de meeste gevallen gebeurd. Ook op tweakers.net! Het maakt me in principe niet uit hoe avanceert en uitgebreid (de code?) het is, het gaat om het resultaat.
Mag jij mij vertellen hoe je erbij komt dat er al veel mensen modden op mening. Volgens mij heb jij -net als ik- geen gegevens over wie wat modt.
En je hoeft het ook niet als een mening mod systeem te zien eigenlijk. Een minnetje voor een post die onjuistheden bevat of slecht beargumenteerd is en het omgekeerde voor een goede post (inhoudelijk juist, goed beargumenteerd etc).
Met simpelweg een minnetje en een plusje aangeven hoef je niet op inhoud te kijken. Dat kun je wel doen, maar het ligt in de lijn van verwachtingen dat wanneer zo'n systeem ingevoerd wordt de meeste mensen gewoon op mening gaan modden. Kijk maar eens naar de site die je noemt.. de grootste bagger staat daar positief gemod.

Bovendien, als je van mening bent dat je met dat systeem goede post omhoog kunt modden en slechte posts omlaag kunt modden... wat hebben we er dan aan? Immers, het huidige systeem doet precies hetzelfde, alleen deze heeft "vaste" scores voor de verscheidene reacties. En dat is ook nog eens handig, want dan is het mogelijk om op verschillende type reacties te filteren. Dat kan met zo'n systeem als in de topicstart niet, aangezien de mogelijke scores eigenlijk oneindig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rod, zoals altijd weer lekker fel.... Ik zei dat volgens mij blah blah ... heb ik het idee dat ;) Ik presenteerde het dus niet als een feit maar als een mening.

I rest my case want dit is vechten tegen de bierkaai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:44:
I rest my case want dit is vechten tegen de bierkaai...
Besteed dan geen aandacht aan RoD maar doe het voor de rest van de GoT'ers... ;)

Zoals iemand hierboven al zei; met voldoende argumenten (ongeacht of anderen daar keihard op schieten), kan je toch wel een goede case bouwen waarom de +/- optie beter is voor Tweakers dan het huidige mod-systeem? Er zijn inderdaad meer sites die +/- hebben dan de opties die wij hier hebben; de vraag is dus (en jouw beargumentering) waarom het beter zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het leek er anders een beetje op dat je het als feit presenteerde. In ieder geval vind ik je argument niet terecht, want doorgaans wordt er prima onderscheid gemaakt op niveau. Hier en daar kan het wat beter, zie het 0-moddraadje, maar over het algemeen "werkt" het systeem gewoon, imo.

Wat betreft felheid, ik weet niet precies waar je dat uit destilleert, maar ik probeer gewoon mijn eigen argumenten aan te dragen. Net zoals jij dat ook mag doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Tja, het is logisch dat als jij een systeem wil introduceren dat volledig tegen de filosofie van het huidige systeem ingaat, dat je dan alle serieuze gebruikers van het huidige tegen je in krijgt. Daar komt bovenop dat het huidige systeem prima past binnen de filosofie van de site: kwaliteit voorop en open en eerlijk naar de users toe, daar voldoet jouw systeem ook niet aan. Logisch dat jouw systeem dan geen enkele kans maakt, het past gewoon niet bij tweakers.net.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Fel of niet, als je werkelijk wil proberen het moderatiesysteem te verbeteren/vervangen, dan zul je gewoon met (tegen)argumenten moeten komen. En inderdaad, daar hoort af en toe ook een feitje bij. Wat jouw mening is, is ons inmiddels wel duidelijk hoor ;) RoD stelt enkel dat een systeem wat jij voorstelt het filteren op kwaliteit zoals we dat nu kennen, bemoeilijkt. Dat is een valide punt.

Zoals MAX3400 ook al deels zegt; als je argumentering goed is, dan kunnen wij schieten tot we een ons wegen maar krijgen wij er geen gaten in :)

Nogmaals, als je echt veranderingen wilt hebben zul je wel wat meer argumenten op tafel moeten leggen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Trouwens, nog wel een proefballonnetje, om de kwaliteit van reakties misschien wat beter/hoger te krijgen: kan er een hall of shame/fame komen per week of per maand waarin een top-10 verschijnt van "positieve reakties" en "negatieve reakties" met wat klikbare linkjes erin?

UserScoreBeste reaktieEen na beste reaktie
Cloud+413Linkje naar reaktieLinkje naar reaktie
MAX3400-251Linkje naar domste reaktieLinkje naar domste reaktie

Hopelijk kunnen dan de beginners/negatieve users wat leren van de positieve users. Ow, en dan wel weer de reakties in de hall of shame uitschakelen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dan lijkt mij een hall of fame, zonder shame, de beste oplossing. Users die een hoop -1'tjes halen publiekelijk aan de schandpaal nagelen is natuurlijk niet erg netjes. Een vermelding van de users die een hoop goede posts neerzetten lijkt me wel wat. Mensen belonen die goede posts neerzetten is altijd goed :) Ik vraag me alleen af of de devvers hier wel tijd voor hebben. Zo belangrijk is zoiets nou ook weer niet, imo dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Wat vind je dan van http://tweakers.net/gallery/ ;)

Mooie hall of fame, inclusief karma top 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dirk schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:03:

:+ Weer wat geleerd...

Wat is er mis met de negatieve users vermelden; ik vind dat wel interessant om te weten. Hierdoor kunnen de modjes beter op die mensen letten maar ook begrijpelijker/begrijpender hun reakties volgende keer lezen en misschien toch een 0 uitdelen i.p.v een -1.

offtopic:
Holy crap; ik kom 2x in die gallery voor... Minder mijn best doen...

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 14-10-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:46
MAX3400 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:59:
Trouwens, nog wel een proefballonnetje, om de kwaliteit van reakties misschien wat beter/hoger te krijgen: kan er een hall of shame/fame komen per week of per maand waarin een top-10 verschijnt van "positieve reakties" en "negatieve reakties" met wat klikbare linkjes erin?

UserScoreBeste reaktieEen na beste reaktie
Cloud+413Linkje naar reaktieLinkje naar reaktie
MAX3400-251Linkje naar domste reaktieLinkje naar domste reaktie

Hopelijk kunnen dan de beginners/negatieve users wat leren van de positieve users. Ow, en dan wel weer de reakties in de hall of shame uitschakelen... :+
Ook dat is weer subjectief. Het moet ook geen wedstrijd worden, dan gaat het competitieve element dadelijk nog overheersen. Volgens mij is dit juist een inhoudelijk forum geen wedstrijd "wie maakt het leukste topic".
En waarom iemand aan de schandpaal nagelen omdat hij een "domme" vraag stelt? Als het echt een vraag naar de bekende weg is dan zijn er mods om in te grijpen en het niveau te bewaken. Dit soort ballonnetjes zijn allemaal "nieuwigheden" omdat je zo nodig iets nieuws wilt, niet omdat het nuttig is. Nooit doen

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 14-10-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Dirk schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:03:

De reactie top-10 zou natuurlijk wel vervangen kunnen worden door reactie top 10, hoogste gemiddelde score.
D-e-n schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:07:
[...]

Ook dat is weer subjectief. Het moet ook geen wedstrijd worden. Volgens mij is dit juist een inhoudelijk forum geen wedstrijd "wie maakt het leukste topic".
En waarom iemand aan de schandpaal nagelen omdat hij een "domme" vraag stelt? Als het echt een vraag naar de bekende weg is dan zijn er mods om in te grijpen en het niveau te bewaken. Dit soort balonnetjes zijn allemaal "nieuwigheden" omdat je zo nodig iets nieuws wilt. Nooit doen
Dit gaat over de FP, en de moderaties daar die worden gedaan door de users, en zoals gezegd wordt er al een overzicht gegeven op karma rank. En een wedstrijd onder users om goede reacties te maken zou alleen maar toe te juichen zijn imho, het niveau zal alleen maar stijgen.

[ Voor 57% gewijzigd door een moderator op 14-10-2008 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Same :P
Wat is er mis met de negatieve users vermelden; ik vind dat wel interessant om te weten.
Mja, ik vind het wel een beetje not-done. Geeft me een beetje een "kijk deze lutsers eens"-gevoel. Het is misschien leuk om te weten wie er de grootste onzin op deze site neerzet, maar het dient geen praktisch doel. Zo'n hall of fame ook niet echt, maar mensen in het zonnetje zetten die positief opvallen op de site is een beter idee :)
Hierdoor kunnen de modjes beter op die mensen letten maar ook begrijpelijker/begrijpender hun reakties volgende keer lezen en misschien toch een 0 uitdelen i.p.v een -1.
Modjes hebben wel tools om users in de gaten te houden, en daarnaast hoeft dat natuurlijk niet publiekelijk. Daarnaast vraag ik me een beetje af wat de historie van een user van doen heeft met de beoordeling van een reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

MAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:06:
[...]
Wat is er mis met de negatieve users vermelden; ik vind dat wel interessant om te weten.
[...]
Als je een lijst met negatieve users gaat vermelden, krijgen mensen al heel snel schandpaal gevoelens erbij. En dat is niet echt bevorderlijk voor de community sfeer :P Als je daadwerkelijk wilt weten wat de minder fijne users zijn, kun je via het zoeken in de Tweaker Gallery wel een aardig eind komen.

Maar ik denk niet dat we zo snel een Hall of Shame gaan opzetten ;) Er zijn andere websites waar dat toepasselijker is of die er zelfs gebruik van maken (fok! bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Even mijn motivatie/argument "in favour" voor de hall of shame: ik betrap me er vaak op om bij bekende negatieve users al snel de muis naar -1 te laten gaan. Maar in sommige gevallen lees ik de opmerking nog eens en dan ook in de context waarop wordt gereageerd (zoals een andere user / threaded reply) en dan denk ik soms wel eens "Goh, vent, de hele week scoor je al -1 maar nu ben je best goed bezig en steekhoudend dus +1". Blijkbaar zijn anderen niet zo vergevingsgezind en de volgende dag staat de betreffende reaktie toch nog op -1 weggemod.

Ben wel eens dat het schandpalen van mensen niet bevorderlijk werkt voor de community maar aan de andere kant krijgen de slechtere reakties voldoende aandacht en weten de auteurs ook "Crap, volgende week kan ik hier weer staan; laat ik me maar eens wat beter beheersen in de one-liners" waardoor uiteindelijk hopelijk de reakties in zijn algemeenheid meer to-the-point zijn (en zeker bij technisch moeilijke artikelen) en meer ruimte laten voor goede discussies dan "iPod blergh!!!" ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is maar de vraag of men zo reageert op een vermelding in een hall of shame. Je kunt het namelijk ook als een belediging zien. Ik zou niet meteen willen stellen dat men er spontaan beter van gaat posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
het overzicht van users omgekeert sorteren op karma zou je nieuwschierigheid toch wel moeten bevredigen. Voor de rest lijkt een hall of shame mij juist in de hand werken dat je gaat modereren op username in plaats van reactie, iets dat mij niet de bedoeling lijkt.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij meningen werkt zo'n plus-min systeem veel beter dan bij objectieve beoordeling. Meningen hebben i.h.a. een grotere spreiding, en zullen dus veel langer én plussen én minnen produceren. Of je een film wel of niet leuk vindt, kan voor iedereen anders zijn. Prima mogelijk dat de één het verschrikkelijk vondt, en de ander fantastisch. Daardoor zat je zelfs bij films die algemeen als zeer goed gezien worden, nog altijd een paar negatieve beoordelingen zult krijgen. Zodoende dat je met een simpel plus-min systeem toch bij voldoende groot aantal moderatie, een vrij fijnmazige bedoordeling kunt produceren. (Een 1 tot 10 schaal is dan best denkbaar)

Maar de soort beoordeling die op Tweakers gebruikt wordt, is veel stringenter. Daar gaat het niet om subjectieve oordelen als smaak, maar om veel objectievere criteria. Of iemand alleen zit te flamen, of een discussie op argumenten voert is veel duidelijker objectief vast te stellen, en zal dus meer gelijke moderaties produceren. Daardoor zal een plus-min systeem eigenlijk niet meer dan 3 niveau's kunnen produceren.. Goed, slecht of twijfelgeval. Een niveau als 'uitmuntend' (+2) kun je eigenlijk niet maken.

Zo'n plus-min systeem heeft IMHO dus twee nadelen:
1. Vergt behoorlijk veel moderatie's om tot een correct gemiddelde te komen.
2. Kan bij de Tweakers moderatie beoordelingen slechts 3 niveau's onderscheiden.

Voordeel van het huidige systeem is dat het minder moderaties vergt... Doordat men direct het gewenste niveau kan aangeven, zal het gemiddelde eerder stabiliseren. En het kan meer niveau's aangeven.

Als laatste zie ik geen echt voordeel aan een plus-min systeem... Met de 4-streepjes icoon, is de moderatie al heel makkelijk aan te geven. Ik zie geen versimpeling als dat tot 2-streepjes wordt verminderd... (Of twee icoontjes...)

(Nietttemin blijft het goed je af te vragen of er betere methoden zijn. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde jullie toch nog even bedanken voor alle reacties. Ik begrijp nu beter waarom jullie dit systeem prefereren. Het heeft niet mijn voorkeur maar goed, that's life... you can't always have what you want :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Ik vind dit voorstel +/- en de hall-of-fame gebeuren erg lijken op het GeenStijl/Dumpert systeem met Kudo's ... Dat is geen modereren dat is een public-opinion-poll ofzo... Ik denk dat het dus totaal geen toegevoegde waarde heeft voor T.Net.
Ik heb hier modsysteem 1 voorbij zien komen, dat vond ik al erg goed, maar daar zaten wel subjectieve beoordelingen in (+1 grappig bv) en omwille van gebruikersgemak is toen gekozen om het om te zetten naar het huidige systeem ... en hoewel ik er in het begin even aan moest wennen vind ik het huidige systeem eigenlijk geniaal voor een site als Tweakers, het oogt ook professioneel en het is erg functioneel.
Kortom m.i. hoeft er niets te veranderen aan het modsysteem zoals dat nu werkt (afgezien van een enkele feature request die ik gedaan heb, maar da's geen verandering van het hele systeem)
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:18:
Ik wilde jullie toch nog even bedanken voor alle reacties.
offtopic:
Sorry, ik was een beetje laat, was gister even mijn systeem aan het ombouwen naar RAID-0 en verder natuurlijk aan het uitrusten van mijn slopende verjaardag 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Ulysses op 16-10-2008 07:05 ]

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Pagina: 1