Toon posts:

Blur effect ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik heb sinds kort opgemerkt dat ik een soort blur effect op me beeldscherm heb ( geen ghosting aangezien het heletijd is, zelfs als niets beweegt)
Ik wilde een screenshot van maken maar het ligt aan de monitor en niet aan gpu (screen gezien op andere pc , en die laat geen shaduw zien) en een goeie camera heb ik niet 8)7 dus ik zou het even uitleggen 8)

Het lijkt een beetje alsof er 2 transparante beelden zijn die over elkaar heen lopen maar de ene is iets van 2 mm naar rechts, dus elk letter , teken , of wat er allemaal op het beeldscherm is heeft een soort shaduw aan de rechter kant.

Nou vraag ik me af waar het aan ligt en wat ik er tegen kan doen want het is nogal irriterend om alles dubbel te zien.

Gaat trouwens om een Acer Al1716 met een X800 Gto
O-)

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Al een keer geprobeerd om een factory reset uit te voeren in het menu van de monitor?

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Verwijderd

Topicstarter
Jup , maar het helpt niet :(

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Soort van echo in je signaal?

"controleer de kabels" is het simpelste hier. Haal de monitor kabel eens los en bevestig hem opnieuw, of leen effe een kabel van iemand.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:30
Heb je de kabel van je monitor naar je PC al gecontroleerd ? vervang deze even voor een andere kabel. mischien dat dit helpt

Verwijderd

Topicstarter
Kabel ook al eens opnieuw aangesloten maar van iemand anders zou ik vanavond moeten testen want ik moet zo werken :D dus geen tijd om het nou te doen.

• SP
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:48

SP

speel eens met de resolutie, staat deze op de goede stand?
Pagina: 1