TheKeeper schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:57:
Volgens mij stellen jullie als vereiste om deel te mogen nemen aan dat spel/team/forum dat de leden WP installeren en met de LVP-prefix aanmelden bij DPC. Zo niet is het exit team.
* TheKeeper kent GTA SA wel en weet wat voor figuren daar rondlopen: autodieven en mannen met blaffers.
Ik weet niet precies wat je bedoelt maar verplichten doen wij niemand. Las Venturas Playground is gewoon een server voor de multiplayer mod van GTA San Andreas. LVP kent een vrij grote community en daarom doen we naast het spel zelf ook wat nevenactiviteiten die meestal vrij onzinnig zijn zoals dit

Als je actief bent in de community en mee wil doen aan dit soort nevenactiviteiten is dat leuk, maar als je dat niet doet zijn we even goede vrienden.
Daarnaast zijn er ook nog wat mensen die rond de LVP community hangen en destijds ook bij team DPC (GoT was het toen nog) zijn gegaan omdat wij een subteam hadden opgericht, maar een tag voor hun naam niet mooi vonden (ik noem een Woet en Jorijn die allebei goed zijn voor ca. 20 miljoen

)
Maar goed, genoeg geneuzel over LVP. Ik ben ook blij met zo'n groot aantal keys erbij vandaag en dat het verschil met Lue alsmaar kleiner wordt
[
Voor 6% gewijzigd door
Stef.NL op 17-11-2008 16:12
]