Moderator reageert niet (meer)?

Pagina: 1
Acties:
  • 903 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 12:58
Afgelopen vrijdag is door microkid een user beoordeling van mij verwijderd. Dit was volgens mij onterecht en daarover heb ik dan ook gereplied naar microkid om wat meer uitleg te vragen en mijn zienswijze toe te lichten (en mijn beoordeling iets aan te passen en bevestiging te vragen over de correctheid ervan, zodat de beoordeling niet weer wordt verwijderd).

Echter sinds de beoordeling is verwijderd (na enkele uren na plaatsing) heb ik vanaf vrijdag niks meer mogen vernemen van microkid. Dit vind ik een beetje raar. Heb ik nu gewoon pech met wie het heeft verwijderd of is dit de normale gang van zaken? Mijn verontwaardiging zit hem namelijk in het feit dat iets wel bijna direct wordt verwijderd, maar als er iets over terug komt er dagenlang geen reactie is....

Ik zou graag wat helderheid in de situatie willen.....

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Die dagenlang waar je het over hebt zijn weekenddagen he? Sommige mensen, waaronder wellicht microkid, hebben een leven buiten het internet. Het modereren is vrijwilligerswerk, het kan dus voorkomen dat een reactie even op zich laat wachten.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:03
Ook moderators hebben weekend/vakantie etc. Wacht het gewoon even af :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Je kunt altijd nogmaals de email sturen of een DM om te vragen of hij jouw email gemist heeft, maar verder eens met bovenstaande reacties :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Ik begrijp dat het vrijwilligerswerk is en ook dat het weekend dagen zijn, maar als deze moderator om 23.30 mij een mailtje stuurt, dan verwacht ik dat hij in het weekend ook wel 1 of 2 keer zijn mail checkt.......

Maar goed, no hard feelings B), ik zal nog wel even wachten, maar ik blijf het raar vinden dat een "ongewenst" bericht binnen uren weggehaald is en dat een mailtje erover dagen nodig heeft......

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

R.E. schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:54:
Ik begrijp dat het vrijwilligerswerk is en ook dat het weekend dagen zijn, maar als deze moderator om 23.30 mij een mailtje stuurt, dan verwacht ik dat hij in het weekend ook wel 1 of 2 keer zijn mail checkt.......

Maar goed, no hard feelings, ik zal nog wel even wachten, maar ik blijf het raar vinden dat een "ongewenst" bericht binnen uren weggehaald is en dat een mailtje erover dagen nodig heeft......
Dus als iemand om half twaalf 's avonds online is, dan ga je er vanuit dat deze verder geen sociaal leven heeft :?
Zeker voor iets "onbelangrijks" als dit vind ik dat je wel erg ongeduldig bent... Zelf wacht ik altijd minstends een week, tenzij van te voren duidelijk is gemaakt dat er "snel" gereageerd moet worden of als het dringend is.

Gewoon even geduld hebben dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Microkid was het afgelopen weekend afwezig zie ik en was waarschijnlijk druk bezig zijn sociale leven te onderhouden. Hij zal van zelf weer reageren zodra hij de tijd heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Nou ja, ik vind persoonlijk dat 1 of 2 keer je email checken in een weekend toch niet betekend dat je geen sociaal leven hebt. Ik beschouw dat gewoon normaal.....

Overgens is mijn persoonlijke mening dat als je moderator bent op een groot forum als GoT is, er nogal wat verantwoordelijkheid bij komt kijken. Ik denk dat er regelmatig ontevreden mensen zijn die soms net komen kijken en er af en toe heel vervelende berichten naar je hoofd worden geslingerd, maar ook af en toe wat meer serieuzere dingen. Als er dan reacties worden verwijderd dan wel topics worden gesloten, dan vind ik (met nadruk op vind ik), dat je mensen niet een week moet laten wachten. Een topic wordt geopend, meestal met een probleem in het achterhoofd en af en toe is een sluitmessage niet altijd duidelijk (vaak overgens wel). Dan denk ik dat als jij (als user zijnde) een persoonlijk bericht krijgt van een moderator je als moderator ook relatief snel beschikbaar moet zijn voor eventuele feedback of verduidelijking.....
Het komt er dus deze keer gewoon op neer dat ik pech had dat het Microkid was en niet iemand anders waarschijnlijk.....

Maar goed, mijn mening even spuien ;).... Ik heb gewoon nog even lekker geduld, dutje anyone :O?

Ohw ja: niks negatiefs he, gewoon wat feedback, ik snap dat het vak van moderator al moeilijk genoeg is... O-)

[ Voor 9% gewijzigd door R.E. op 13-10-2008 14:11 . Reden: aanvulling en verduidelijking ]

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Een userbeoordeling lijkt me iig niet iets wat ala minuut rechtgezet moet worden, maar ik begrijp natuurlijk best dat je graag snel een reactie wilt hebben :). Ik heb Microkid al een DM gestuurd en hij komt vanzelf wel langs.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In het weekend één of twee keer je eigen mail checken: ja. Eén of twee keer je zakelijke mail checken: nee.

Daarnaast roep je nu dat vrijwilligers een dermate verantwoordelijkheid hebben dat ze maar 24/7 beschikbaar moeten zijn? Nou, daar begin ik persoonlijk niet aan; ik ben niet te beroerd om midden in de nacht of op mijn vrije zondagmiddag wat werk te verzetten, maar dat is mijn keuze, geen verplichting.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
R.E. schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:07:
Nou ja, ik vind persoonlijk dat 1 of 2 keer je email checken in een weekend toch niet betekend dat je geen sociaal leven hebt. Ik beschouw dat gewoon normaal....
Je mail checken in 5 minuutjes en de écht relevante belangrijke cruciale mailtjes beantwoorden (familie, vrienden, school), sure, al zijn dr ongetwijfeld mensen die dat ook niet doen in 't weekend, maar wie zegt dat jij de enige Tweaker bent die gemaild heeft? Misschien heeft een moderator in z'n "echte" vrije tijd wel helemaal geen zin om 20+ mailtjes te beantwoorden waar ie ongetwijfeld toch al wel weer 5 minuten extra per mail aan kwijt is. Of wens je een soort voorkeursbehandeling oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Even algemeen:
R.E. heeft nu al >5x gehoord dat sommige mods een prive leven hebben. Volgens mij is het wel duidelijk nu en beginnen de repies hard overbodig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Heren jullie hebben helemaal gelijk en ik heb echt geen enkel idee van de workload van een moderator!
Osiris schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:11:
[...]

[.....} Misschien heeft een moderator in z'n "echte" vrije tijd wel helemaal geen zin om 20+ mailtjes te beantwoorden waar ie ongetwijfeld toch al wel weer 5 minuten extra per mail aan kwijt is. Of wens je een soort voorkeursbehandeling oid? [.....}
Ik verwacht geen voorkeursbehandeling whatsoever. Enige wat ik hierover zeg is je bent vrijwilliger of je bent het niet en ik verwacht van een vrijwilliger nooit 24/7 beschikbaarheid of wat dan ook, alleen dat hij niet achter loopt. Dit was de eerste keer dat ik reageerde op een verwijderd bericht (was pas mijn 2e verwijdering of zo) en ik weet niet wat de normale termijn is. Ik heb daar overduidelijk een iets andere kijk op gezien de reacties hier, maar dat maakt niet uit, want dan pas ik mijne gewoon wat aan.

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 22:24

Yor

Yor1313#2571

MicroKid heeft gewoon, net zoals ik, een adsl abonnement van KPN en had, net zoals ik, storing dit weekend.

Hoe ik dit weet?

Nou, ik ging naar een parenclub en zag daar iemand met een Tweakergear String aan. Toen we samen in de darkroom waren met een paar blonde mokkels vertelde hij mij dat hij Microkid heette, als grapje omdat hij een heel groot "apparaat" heeft.

Zo, tevreden?

Hij had gewoon vrij...

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:44

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

offtopic:
Yor: dude :X

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Yor schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:19:
MicroKid heeft gewoon, net zoals ik, een adsl abonnement van KPN en had, net zoals ik, storing dit weekend.

Hoe ik dit weet?

Nou, ik ging naar een parenclub en zag daar iemand met een Tweakergear String aan. Toen we samen in de darkroom waren met een paar blonde mokkels vertelde hij mij dat hij Microkid heette, als grapje omdat hij een heel groot "apparaat" heeft.

Zo, tevreden?

Hij had gewoon vrij...
Ow dat 'apparaat' was niet van Microkid maar van Henk die op zijn string stond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jij hebt lef Yor :X :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Ehm, juist. Nouja, duidelijk is lijkt me in ieder geval wel dat je helaas even moet wachten :) . Natuurlijk streven we ernaar mails zo snel mogelijk beantwoord te krijgen, maar dat lukt jammer genoeg niet altijd binnen een dag.

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.