Afgelopen vrijdag is door microkid een user beoordeling van mij verwijderd. Dit was volgens mij onterecht en daarover heb ik dan ook gereplied naar microkid om wat meer uitleg te vragen en mijn zienswijze toe te lichten (en mijn beoordeling iets aan te passen en bevestiging te vragen over de correctheid ervan, zodat de beoordeling niet weer wordt verwijderd).
Echter sinds de beoordeling is verwijderd (na enkele uren na plaatsing) heb ik vanaf vrijdag niks meer mogen vernemen van microkid. Dit vind ik een beetje raar. Heb ik nu gewoon pech met wie het heeft verwijderd of is dit de normale gang van zaken? Mijn verontwaardiging zit hem namelijk in het feit dat iets wel bijna direct wordt verwijderd, maar als er iets over terug komt er dagenlang geen reactie is....
Ik zou graag wat helderheid in de situatie willen.....
Echter sinds de beoordeling is verwijderd (na enkele uren na plaatsing) heb ik vanaf vrijdag niks meer mogen vernemen van microkid. Dit vind ik een beetje raar. Heb ik nu gewoon pech met wie het heeft verwijderd of is dit de normale gang van zaken? Mijn verontwaardiging zit hem namelijk in het feit dat iets wel bijna direct wordt verwijderd, maar als er iets over terug komt er dagenlang geen reactie is....
Ik zou graag wat helderheid in de situatie willen.....
Vette shit!