Graag wil ik een aantal foto's onder de aandacht brengen die ik in september dit jaar in Peru heb gemaakt met mijn EOS 400D en een tweetal lenzen, de 17-55 IS F2.8 en 70-200 L IS F2.8
Ik ben nog een beginnende hobbyist maar ik heb wel gemerkt dat ik daar, zeker met het felle licht, veel met de instellingen van de camera heb moeten werken om optimale plaatjes te schieten. Ik heb tevens proberen te letten op compositie, maar dat moet nog een tweede natuur van mij worden.
De plaatjes zijn in RAW geschoten en dusdanig in Lightroom 2.0 bewerkt en uitgesneden zoals het mij mooi lijkt. Wat ik al zei, het is echt oefenen geweest dus graag hoor ik serieuse opmerkingen waarmee ik iets kan leren.
1. Tegen de avond diep in de Colca Canyon, naast de rivier

2. Bij diezelfde rivier en zelfde tijdstip

3. Zon gaat onder diep in de Colca Canyon

4. De Colca staat bekend om zijn condors die vooral in de ochtend op de thermiek zweven

5. En nog een condor tegen de blauwe lucht aan

6. Een vogelkennir die het soort weet? Ik weet het niet

7. Een rob aan het poseren

8. Rob heeft het gehad met zijn soortgenoot

9. Oceaan en woeststijn ontmoeten elkaar

10. Tectonial Forest

11. Plateau op 4500 meter hoogte

12. Vogels en bloemen
Ik ben nog een beginnende hobbyist maar ik heb wel gemerkt dat ik daar, zeker met het felle licht, veel met de instellingen van de camera heb moeten werken om optimale plaatjes te schieten. Ik heb tevens proberen te letten op compositie, maar dat moet nog een tweede natuur van mij worden.
De plaatjes zijn in RAW geschoten en dusdanig in Lightroom 2.0 bewerkt en uitgesneden zoals het mij mooi lijkt. Wat ik al zei, het is echt oefenen geweest dus graag hoor ik serieuse opmerkingen waarmee ik iets kan leren.
1. Tegen de avond diep in de Colca Canyon, naast de rivier

2. Bij diezelfde rivier en zelfde tijdstip

3. Zon gaat onder diep in de Colca Canyon

4. De Colca staat bekend om zijn condors die vooral in de ochtend op de thermiek zweven

5. En nog een condor tegen de blauwe lucht aan

6. Een vogelkennir die het soort weet? Ik weet het niet

7. Een rob aan het poseren

8. Rob heeft het gehad met zijn soortgenoot

9. Oceaan en woeststijn ontmoeten elkaar

10. Tectonial Forest

11. Plateau op 4500 meter hoogte

12. Vogels en bloemen