Toon posts:

Nieuwe videokaart, Geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht met een on board videokaartje, dus heb ik er een geforce 9800 gtx+ bijgekocht
Ik heb de kaart in het pci slot gedrukt. stroomvoorziening via een y stekker en het on board kaartje in de bios uitgezet.
nou draait de koeler op de videokaart wel maar voor de rest blijft het beeld zwart.
Het is ook voor het eerst dat ik een videokaart probeer te installeren dus wellicht doe ik iets helemaal fout.
Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen
Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/2444/kastof4.th.jpg

400w voeding
dual core E2180 (2GHz)
Moederbord: foxconn 45cm(-k)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 13:10 ]

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-01 22:45
een paar opties :

zorg dat je de 6pins stroomstekker aansluit op een circuit met daarom zo weinig mogelijk andere componenten , aangezien je maar 400watt hebt is het een beetje karig.

zit je monitor vga stekker wel op de 8800gtx+ dvi uitgang zit dmv een connector van VGA ->DVI

op de gouden stripjes op de aansluiting van de kaart kan stof zitten wat dan ook in je pci slot komt , maak deze eens stofvrij ( geen stofzuiger gebruiken )

heb je de kaart 2ehands gekocht of nieuw? , het kan best zijn dat de kaart gewoon dood is aangezien er ook al een aftermarket koeler op zit en sommige mensen dit niet kunnen installeren

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 17:14

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Oude drivers eerst verwijder voordat je begint?